Rondreis Portugal van Lisabon naar Algarve

Hallo,

Mijn vriend en ik willen deze zomer met een huur auto in 14 dagen van Lisabon naar Algarve reizen, daar in verschillende accomodaties slapen en gewoon Portugal goed ontdekken.

De aangeboden rondreizen op bijv. Kras spreken ons niet echt aan omdat we graag zelf beslissen waar we naartoe gaan.

Is Portugal een land waar je op de " bonnefooi" naartoe kunt gaan of is het raadzaam alles van te voren te regelen?

Graag tips etc…

Tnx alvast!

Gr Eva

Dag Eva

Portugal is goed op de bonnefooi te doen hoor!
Maak jullie ajb niet druk over dat alles al geregeld moet zijn. Dat is nml niet nodig. Wij hebben hier in het noorden al vaker gasten gehad die ook op de bonnefooi zijn gekomen en dat is allemaal goed gegaan.

Indien er nog vragen zijn verneem ik het wel.

Groetjes uit Noord-Portugal

Rob

Rob, dank voor je bericht. Is het ook in het hoogseizoen te doen? Heb namelijk weinig trek om in een mini autootje te slapen :slight_smile:

Gr Eva

Dag Eva

Volgens mij ook geen probleem in Algarve maar ben daar niet zeker van.

Tip:
Leuke adresjes te vinden op volgende site

Groetjes uit Portugal

Rob

Hoi, in de Algarve in augustus is het meestal redelijk druk aangezien heel lissabon hier wel lijkt te zijn. Ik verwacht dat je wat meer moeite zal hebben met iets te vinden om te verblijven dus het is misschien handig om dat van tevoren te regelen!
Als je tips nodig hebt voor hostels, hotels, of iets dergelijks, laat maar weten!

Groetjes,

Marike