Hallo mensen,
ik ga 12 maart voor 16 dagen naar Porto Seguro.
Ik wil in die 16 dagen op en neer reizen naar salvador …
heeft iemand tips hoe dit te doen??
Alvast bedankt
Stephan
Hallo mensen,
ik ga 12 maart voor 16 dagen naar Porto Seguro.
Ik wil in die 16 dagen op en neer reizen naar salvador …
heeft iemand tips hoe dit te doen??
Alvast bedankt
Stephan
Hallo Stephan,
Ik ben heel recentelijk in Brazilie geweest en het openbaar vervoer is me enorm meegevallen. Je kan heel eenvoudig vanaf busstations in iedere stad buslijnen pakken naar andere steden. Ik zelf heb veel gebruik gemaakt van nachtbussen, spaar je ook weer een overnachting uit! De bussen zijn echt heel luxe, je hoeft echt niet de duurste klasse te kopen, want met de gewone klasse zit je al ruimer dan ik ooit in een bus in Europa heb gezeten!
Op de site van Lonely Planet moet je wel de prijs voor een busticket Porto Seguro-Salvador kunnen vinden.
Succes en veel plezier!
Ted
Ik heb zelf langdurig rondgetrokken in Bahia. Je zult ervan versteld staan dat zelfs de kleinste shitholes van gehuchten bereikbaar zijn met het openbaar vervoer; meestal de bus. De meeste mensen hebben namelijk geen geld voor een auto! Vraag in PS naar de “terminal rodoviário” het busstation dat in iedere stad te vinden. Daar kun je kaartjes kopen en de roosters bekijken. Goedkoop joh!
Marc
Hmmm ik ben al ook door Bahia gereist al drie keren en mijn ervaring met Porto Seguro / Arraial d’ Ajuda is dat je beste gewoon de vliegtuig kan nemen. Kost goedkoop als je GOL neemt en je bent binnen drie kwartier van Porto Seguro in Salvador. Vliegtuigen genoeg die naar SSA gaan dus lijkt mij de keuze makkelijk wil je niet teveel tijd verliezen. Tenzij je meer van het land wilt zien dan kan je wel de bus nemen. Je bent ongeveer 12 uur onderweg ( dat is alleen de heengweg !!! )
Groet
Sandeman