Bus

Hallo,

Hier een paar vragen :

1. Zijn er direkt bussen van Rio naar Salvador?

2. Hoeveel uur neemt dit in beslag?

3. Wat is de prijs van deze busrit?

4. Zo ja welke busmaatschappij is aan te raden?

Hopelijk hebben er mensen antwoorden.

Bvd

Gr Rutger

Op de site van Onibus Brasil vind je alle interstedelijke buslijnen terug.
Toets een datum in en je krijgt de verschillende mogelijkheden met prijs en vertrek/aankomsttijden
Hier de link

Tropische groet uit Salvador da Bahia

Ivan

Ik vond deze bijvoorbeeld:
http://svr.rodoviariaonline.com.br/ida.php?cod=1s82u0181n31o4021s82u01&dataIda=09/04/2014&cidade_origem=57&&cidade_destino=77

Dat is dus ongeveer 25 uur, voor 295 reais. Itapimirim zie ik vaak, ik denk een goede maatschappij, maar ik zou eerder executivo nemen dan conventional als het mogelijk is.

Er zijn meer zoeksites voor busritten. Zoek even met passagens de onibus in google

Dank, heb het gevonden. Nu maar wachten op een lange zit :frowning:

Via Wereldwijzer app

Waarom vlieg je niet voor die prijs?

Vergeet telkens dat vliegen ook goedkoop kan zijn. Zit net te kijken… 110 €. Dat word dus vliegen!! Bedankt voor het meedenken!

Via Wereldwijzer app

Ik heb zelfs prijzen vanaf 50 euro gezien, weet niet voor welke datum je zoekt?

Rond de 10e van mei. Ik kijk meestal op skyscanner.nl , want die hebben meestal de laagste prijzen!

Via Wereldwijzer app

Tam lijkt dan de goedkoopste te zijn. 199 reais op de 10de 165 reais op de 12de

Rutger, wij zoeken meestal op decolar.com.br voor de beste vlucht (decolar zoekt bij alle grote luchtvaartmaatschappijen in BR) en boeken vervolgens direct bij de luchtvaartmaatschappij. De prijzen van Decolar zijn namelijk gelijk aan de prijzen van de luchtvaartmaatschappij, echter bij decolar betaal je extra service kosten aan decolar.

Dank je wel.

Via Wereldwijzer app