Wie o wie weet:
een site waar ik de binnenlandse vluchten kan vinden?
een site waar ik de bustours kan vinden?
Ik zou heel graag vanuit Rio de Janeiro of Sao Paulo naar Iguazu willen. Heeft iemand enig idee hoeveel een vlucht kost?
Wie o wie weet:
Ik zou heel graag vanuit Rio de Janeiro of Sao Paulo naar Iguazu willen. Heeft iemand enig idee hoeveel een vlucht kost?
op volgende site vind je ALLE buslijnen in Brazilië
via de zoekfunctie geraak je er wel uit
succes met de voorbereiding van je reis
:zon02:
Hoi, Je kunt ook kijken via www.tam.com.br wat vluchten kosten. Of gewoon via een Nederlandse boekingssite kijken naar de tarieven. Dan krijg je vaak ook gewoon prijzen te zien al weet ik niet of die hetzelfde zijn als de braziliaanse tarieven.
Voor bussen kun je ook op internet zoeken :
Onibus Sao Paulo Foz Iguacu
Of welke bestemming ook.
Heb gekeken, via www.pluma.com.br kost een enkele reis Sao Paulo - Iguazu 74,50 R$ goedkoopste mogelijkheid en als je een Leito pakt 230 R$
Zijn wel wat uren in de bus zitten. Zie hier bv 14.30 u vertrek, aankomst 07.15 de volgende dag bv, dus of convencional een goede optie is voor een lange reis. Leito zit je wel luxe, maar ik denk dat vliegen dan goedkoper is.
Dank je wel!! Heb ook meteen gekeken en je heb helemaal gelijk!
Ik heb gekeken naar www.pluma.com.br maar er gaat geen busreis van Rio naar Sao Paulo?
Omdat elke busmaatschappij op andere bestemmingen rijdt. Check de link van Brabahx. Kaartje koop je gewoon op het busstation, heel eenvoudig.