Ik ben zeer benieuwd hoe iedereen zijn stage geregeld heeft. Het liefst met tekst en uitleg natuurlijk.
ik heb alles via wereldstage geregeld, omdat het voor mijn studierichting heel moeilijk is om zelf een stage te regelen en wereldstage is heel erg betrouwbaar en bekend op het eiland.
groetjes
Ik heb zelf mijn afstudeerstage geregeld. Door minimaal een half jaar van te voren te beginnen met zoeken en dan veel mailen en bellen, want ze reageren niet al te snel daar. En vooral persoonlijke nummers en adressen zijn belangrijk.
Ik heb eerst geprobeerd m’n stage zelf te regelen, dit lukte niet. Hierna heb ik me ingeschreven bij Wereldstage en hier ben ik blij om ook. Het feit dat je kan terugvallen op hun, mocht er iets mis gaan tussen jou en het bedrijf is een fijne gedachte. Een beetje bedrijf doet andersom ook liever zaken met Wereldstage, om een goede stagiair te krijgen.
Groeten Otto
hallo,
heb de enquete toch maar ff voor je ingevuld hahaha.
en ik heb het zelf geregeld via een site heb ik een appartement kunnen regelen en de stageplaats heeft de school voor me geregeld de rest ging vanzelf.
hoop dat je hier wat aan hebt?
gr eline.
Ik ben nog bezig om mijn stage te regelen en heb nu bijna een stageplaats door persoonlijke contacten daar. Dat werkt veel sneller en de mensen werken dan vaak ook harder voor je.