Ik studeer 2e jaars toerisme in Arnhem en ben al ontzettend lang bezig om een stage te zoeken op de Nederlandse Antillen.
Helaas, de ene tegenslag na de andere…
Nu wil ik aan jullie vragen of jullie tips hebben waar ik kan zoeken?
Ik heb me vorig jaar ingeschreven bij wereldstage, maar vind het toch erg duur.
Ik ben dus op eigen houtje gaan zoeken, maar kom er tot nu toe niet ver mee…
Wereldstage is idd erg duur hoewel je daar meestal wel zekerheid hebt op een stageplaats.
Op wat voor manieren heb jij al geprobeerd te solliciteren? Ik zou beginnen met eerst telefonisch contact te zoeken en daarna pas een brief te sturen want vaak wordt er niet gereageerd.
Studeer je HTRO of MTRO?
Er is vaak meer werk achter de schermen denk aan; marketing e.d dan voor de schermen (receptie e.d.).
Hallo,
Ik ben ook opzoek naar een werkplek op Curacao. Ik heb horeca ervaring en zou dus ook graag in de horeca willen werken. Ook start ik in september met de opleiding hoge hotelschool. Heeft iemand misschien tips of weet iemand iets?
Groetjes Laura
hey marieke!
ik studeer zelf ook toerisme (mtro) en begin in september aan mijn laatste jaar! ik ben ook al een hele tijd bezig met het vinden van een stage, maar net als bij jou ook nog geen succes! ik heb heel veel bedrijven, resorts en hotels gemail en iedere keer het antwoord waar je niet op zit te wachten!! ik heb ook aan wereldstage gedacht maar zoals je zei is het idd wel erg duur! ik heb eigenlijk maar 1 tip voor je, niet opgeven, doe ik ook niet!!
groetjes marjolein