Wie heeft er nog meer plannen om vanaf september 2006 naar Curacao te gaan voor stage?
Bij mij zit het zeker in de planning, ik moet alleen nog een stageplaats vinden. Ik studeer Maatschappelijk Werk en Dienstverlening en ik heb me al ingeschreven bij wereldstage maar ik ben ondertussen nog druk verder aan het zoeken.
Heeft er iemand toevallig in deze richting op Curacao stage gelopen of heeft iemand tips???
Ik ben ook van plan om stage te gaan lopen als MW-er in september '06.
Ik schrijf me morgen in bij GPstart.com want het is me tot nu toe niet gelukt om zelf een plaats te vinden.
Hi, voor het geval jullie nog niets hebben kunnen vinden: http://www.stageplekcuracao.nl kun je ook benaderen vor bemiddeling. Of even ‘yellow pages curacao’ intypen bij Google, dan vindt je ook vele bedrijven. Mocht je tzt woonruimte zoeken??? Dit komt bij ons vrij:
1-sl.k. voor 2 pers.vanaf 16/07/2006 Naf.750,=
1-sl.k. voor 2 pers.vanaf 01/9/2006 Naf.750,=
2-sl.k. voor max. 3 pers. vanaf 17/07/2006 tot 01/01/2007 v.a. Naf. 800,=
2-sl.k. voor max. 3 pers. vanaf 01/08/2006 tot 20/08/2006 v.a. Naf. 800,=
2-sl.k. voor max. 3 pers. vanaf 01/11/2006 v.a. Naf. 800,=
2-sl.k. voor max. 4 pers. vanaf 01/01/2007 v.a. Naf. 850,=
Heel veel succes met jullie voorbereidingen. Ook als jullie andere vragen hebt, shoot gerust hoor!!
Hi Evelien en Janine!
Ik heb vorig jaar 6 maanden stagegelopen op curacao en dat is me prima bevallen. Tijd van m’n leven gehad. Het is idd wel een goed idee om je via wereldstage in te schrijven. Je leert op deze manier een hele hoop medestudenten kennen. Echt superwijs.
Waarschijnlijk ga ik in september weer terug naar Curacao omdat het zo goed is bevallen.
Als jullie nog vragen hebben dan kun je me toevoegen op [EMAIL=“msn....nick_verschuur@hotmail.com”]msn…nick_verschuur@hotmail.com.
hey hey!!
echt leuk om te lezen dat er zo veel mensen op curacao stage willen gaan lopen! zelf ben ik ook druk bezig met het zoeken van een stage plaats, maar net als jullie ook nog niets gevonden! (best lastig kan ik je zeggen) zelf wil ik stage lopen vanaf november, iets later dan jullie maar idd wel rond de zelfde periode! ik hoop dat we allemaal snel iets zullen vinden! hebben jullie nog tips?? ik een hele belangrijke, niet opgeven en blijf vooral door zoeken, doe ik ook!! :yes: groetjes marjolein
Ik zou gewoon het telefoonboek op internet checken en gewoon bellen. Echt als je een ochtendje ervoor uittrekt heb je wat! Scheelt je veel weggegooid geld voor een bemiddeling en huisvesting is ook easy te regelen! Alleen je moet wat moeite doen maar wordt beloond! Als je het via het stagebureau regelt krijg je een kleine kamer met niks erin.
Ik ga ook stage lopen in Curacao, al per 1 augustus! Dat is echt al heen snel, maar wel supergaaf! Kunnen jullie niet via school een stageplek zoeken? Dat scheelt namelijk al wel best veel geld, i.v.m. een stagebemiddelingsbureau.
Ik heb dat ook op deze manier gedaan en heb dus nu ook al een stageplek!
Ik heb een stageplek gekregen op de universiteit daar, en heb daar ook al huisvesting gevonden, namelijk op de campus van de universiteit! Daar krijg ik dan ook eten etc…dus dat scheelt veel geld!
Nou, verder lijkt het me leuk om met mensen in contact te komen die ook dan stage gaan lopen!
Hoi allemaal!!
Ik wil vanaf september stage gaan lopen op Curacao! Ik doe de opleiding vrijetijdsmanagement…de stage duurt 20 weken…heeft iemand misschien tips? ook moet ik mijn beurs voor 1 mei aanvragen…lekker vroeg begonnen dus:) heeft iemand daar tips voor?ik hoor graag van jullie!
Ik wil ook stage gaan lopen op curacao (of Aruba)
helaas heb nog geen bedrijf kunnen vinden, maar wil graag rond 1 augustus gaan voor 15 weken lang. Sta nu bij 2 stagebureaus ingeschreven, ik ga nu eens kijken bij GPstart.com, hopelijk hebben hun nog wat leuks openstaan
Succes allemaal
helleu,
Begin september ga ik stage lopen op een basisschool op curacao (Salina).
Zijn er meer mensen die rond deze tijd gaan? =) ik ga namelijk alleen.
Ook heb ik nog geen kamer ofzo iemand een idee?
Laat me dan maar even weten!
Groetjes
Hi , wij krijgen weer ruimte in ons appartementencomplex vanaf 15/7. Op de volgende space staan wat kiekjes, maar ook diverse info-sites mbt Curacao. Als je exacte prijzen wilt weten, mail ons gerust even geheel vrijblijvend, die zijn nl. afhankelijk van verblijfsduur en aantal personen. 1 of 2 slaapkamers etc.
Heel veel succes met je voorbereidingen!!!