Wie heeft er nog meer plannen om vanaf september 2006 naar Curacao te gaan voor stage?
Bij mij zit het zeker in de planning, ik moet alleen nog een stageplaats vinden. Ik studeer Maatschappelijk Werk en Dienstverlening en ik heb me al ingeschreven bij wereldstage maar ik ben ondertussen nog druk verder aan het zoeken.
Heeft er iemand toevallig in deze richting op Curacao stage gelopen of heeft iemand tips???
Ik ben ook van plan om stage te gaan lopen als MW-er in september '06.
Ik schrijf me morgen in bij GPstart.com want het is me tot nu toe niet gelukt om zelf een plaats te vinden.
Hi, voor het geval jullie nog niets hebben kunnen vinden: http://www.stageplekcuracao.nl kun je ook benaderen vor bemiddeling. Of even ‘yellow pages curacao’ intypen bij Google, dan vindt je ook vele bedrijven. Mocht je tzt woonruimte zoeken??? Dit komt bij ons vrij:
1-sl.k. voor 2 pers.vanaf 16/07/2006 Naf.750,=
1-sl.k. voor 2 pers.vanaf 01/9/2006 Naf.750,=
2-sl.k. voor max. 3 pers. vanaf 17/07/2006 tot 01/01/2007 v.a. Naf. 800,=
2-sl.k. voor max. 3 pers. vanaf 01/08/2006 tot 20/08/2006 v.a. Naf. 800,=
2-sl.k. voor max. 3 pers. vanaf 01/11/2006 v.a. Naf. 800,=
2-sl.k. voor max. 4 pers. vanaf 01/01/2007 v.a. Naf. 850,=
Heel veel succes met jullie voorbereidingen. Ook als jullie andere vragen hebt, shoot gerust hoor!!
Hi Evelien en Janine!
Ik heb vorig jaar 6 maanden stagegelopen op curacao en dat is me prima bevallen. Tijd van m’n leven gehad. Het is idd wel een goed idee om je via wereldstage in te schrijven. Je leert op deze manier een hele hoop medestudenten kennen. Echt superwijs.
Waarschijnlijk ga ik in september weer terug naar Curacao omdat het zo goed is bevallen.
Als jullie nog vragen hebben dan kun je me toevoegen op [EMAIL=“msn....nick_verschuur@hotmail.com”]msn…nick_verschuur@hotmail.com.
hey hey!!