Plek om te voetballen in Buenos Aires??

:Argentina

Holaaa…

Nu ik al een tijdje in Buenos Aires ben, ben ik opzoek naar een plek waar je gezellig kan voetballen met mensen…
Het liefste ga ik met Argentijne voetballen maar mijn Spaans is nog niet geweldig… Dus zou graag willen voetballen waar mensen uit de gehele wereld komen en daar een balletje trappen… Waar onder ook Nederlandse mensen zullen zijn om een balletje te trappen…

Iemand een enig idee hoe ik die plek kan vinden? Een website of een mail adres van iemand die ik kan contacten.??

Alvast bedankt…

Gr.
Niels Visser

Hola Niels,

Club de Amigos biedt de mogelijkheid om een balletje mee te trappen. Zit in Palermo. Het is een mix van Argentijnen en buitenlanders en de taal van voetbal is universeel, nietwaar? Ikzelf ben er nog niet aan toegekomen om een keer mee te spelen, maar ik zou ook graag eens gaan voetballen hier. Komt nog wel. En anders is er Argentina for All of BAIS Argentina waar altijd wel mensen te vinden zijn om mee te voetballen. Succes

Heee…

Jij zit zelf ook im Buenos Aires nu?? Tot wanneer blijf je? Ik blijf tot half december ongeveer… Dus genoeg tijd om een balletje trappen!
Anders misschien wel een idee om daar samen heen te gaan en een balletje te gaan trappen…
Ben jij hier om te studeren? Of voor andere redenen??

Gr.
Niels

Als je wat gevonden hebt, laat het me weten! :stuck_out_tongue: Voetballen is altijd leuk en zeker met andere Nederlanders! Ik ben hier in B.A. sinds 2 weken en blijf hier tot 27 januari voor mn stage.

Heee Niels…
Ik ga zondag met een andere Nederlander voetballen… Kijk op facebook bij argentina for all…
Is om 23.00uur tot een uurtje of 0.00… 7 tegen 7 is de bedoeling…
v.nielss@gmail.com is mijn mail adres… Of zoek op Niels Visser, papendrecht op facebook…!!
Wie weet kan je en heb je zin om een balletje te trappen…

Niels1992
Kijk ook eens op facebook bij Futbol Intercambio 2 semestre 2012…

Hoi Niels1992,

Ik heb je naam op de lijst gezet voor het voetballen van zondag. Ik weet niet zeker of je kunt, maar het zal inderdaad 7 tegen 7 zijn en er was nog maar 1 plekje vrij (40 pesos kost het). Mocht je niet komen, geen probleem. Dan haal ik je naam er weer van af. De link van de genoemde Facebookpagina: Futbol Intercambio 2º Semestre 2012 | Facebook

Groeten Marc

Holaaaa ,

ik zit a.s.week in Ramos Mejilla , buitenwijk Bu As en ik zal rondvragen voor jou en een goede vriend daar vragen of JIJ hem eens mag bellen .
Zijn zoontje zit op voetballen en is erg goed ! haha .
1 oktober ben ik terug EN zal jou zeker en vast contacteren via dit reisforum .
groetjes ,
Alexander
( binnendienst VOORDELENGIDS )
>>>

Aai…sorry morgen kan ik niet. Is het altijd zo laat? Maar veel plezier morgen en ik hoop dat het wat is. (en dat jullie het drooghouden)

Oké prima. Het is meestal wel wat eerder maar hou rekening met een tijd tussen 21.00-22.30 voor het begin. Plus dat het deels overdekt is dus de regen zal geen spelbreker zijn.

In vele parken wordt gevoetbalt… Vraag gewoon of je mee mag doen en vertel vooral dat je uit Nederland komt.
In BsAs wordt veel gevoetbalt in de zone ecologica achter Puerto Madero ( achter de wolkenkrabbers en de Nederlandse ambassade is een ecologisch reservaat, grote grasvelden.