Hallo allemaal,
Voor school ga ik een presentatie houden over Playa del Carmen. Wie weet waar ik goede, informatieve informatie kan vinden over Playa del Carmen?
Alvast bedankt.
Groetjes, Nouky
Hallo allemaal,
Voor school ga ik een presentatie houden over Playa del Carmen. Wie weet waar ik goede, informatieve informatie kan vinden over Playa del Carmen?
Alvast bedankt.
Groetjes, Nouky
Waar moet de presentatie over gaan, Tourisme?
Ik wil iets vertellen over Playa del Carmen het centrum en de hotel zone. Daarbij wil ik de hotspots vermelden. Tevens wil ik iets vertellen over de excursies die er in de buurt te doen zijn. Voor rest een beetje algemene toeristische informatie. Ik hoop dat je me kunt helpen. Dank je wel alvast!
Hoi!
Nou, ik persoonlijk vind dat er niet zoveel te vertellen valt over Playa del Carmen! Ben er vorig jaar 3 dagen geweest toen ik op rondreis was, en ik persoonlijk vond het daar niet zo geweldig. Het staat bekend om zijn Europese toeristen die daar massaal komen ( ook vele komen er op huwelijksreis). Maar het is er wel lekker om te relaxen en op strand te liggen en in de zee te zwemmen natuurlijk! ook voor duikers een goed plek! Er zijn tal van duikcentra waar je verschillende duiken kan gaan doen alsook leuke snorkeltrips!!
Playa del Carmen is eigenlijk gewoon heel toeristisch, heerlijke zon, leuke winkelstraat, leuke hostels ( en hotels natuurlijk ook).
Veel succes met je verhaal!!! groetjes Martitz
Het is natuurlijk waarvoor je naar Mexico komt. Lekker relaxen aan het strand is helemaal niet verkeerd, lijkt mij.