Onze plannen zijn om eind augustus op vakantie te gaan naar Playa del Carmen.
Na wat in gidsen te hebben rond gesnuffeld viel ons oog op het volgende hotel, Hotel Viva Wyndman Maya.
Is iemand hier al eens geweest? Het lijkt ons zo op het oog wat kleinschaliger als The Reef Playacar.
Hoe ver is het dan rijden naar Chitzen Itza? Ik lees hier verschillende meningen over, de ene schrijft over 4 uur heen en de ander over 2 uur.
Alvast bedankt.
Wij zijn in Juli in Playa Del Carmen geweest. Het hotel ken ik niet, maar er zijn voldoende excursies om te doen, 5th avenue is een leuke winkelstraat en het strand is geweldig! Het is 3 uur rijden met de bus naar Chitchen Itza. Afhankelijk of je met een excursie gaat of zelf de bus neemt. Als je met een excursie gaat, dan gaat de bus eerst nog allerlei hotels af. Wij zijn geweest en het valt achteraf reuze mee. Het openbaar vervoer is prima geregeld en het zijn zeer luxe bussen. Het is zeker de moeite waard om te gaan.
Bedankt voor je info.
Ik begrijp dat jullie met het openbaar vervoer zijn gegaan. Met een excursie zullen we daar heen dan wel wat langer onderweg zijn.
We hebben er zo’n zin in en de gezonde spanning :cheer:begint al langzamerhand wat toe te nemen.
Zijn er verder nog dingetjes die we moeten weten???
Wij zijn met een excursie gegaan en hadden een extra stop op de heenweg en op de terugweg. Je hebt wel een gids nodig, het is leuk om de verhalen te horen en niet alleen maar naar de ruïnes te kijken.
Het kan erg warm zijn, dus zorg dat je iets op je hoofd hebt en water bij je hebt.
:zon02: