Playa del Carmen

Ga in augustus naar playa del carmen.

Wij willen graag eenauto huren voor een paar dagen.

Kunnen we dat het beste in Nederland regelen, of het beste in playa zelf?

Ruud

Hoi Ruud,

je kunt ook gewoon de huurauto in Playa regelen. Kijk anders even bij de grote verhuurders en vergelijk de prijzen met de Nederlandse aanbieders. Is het ov geen optie, want het bussysteem in Mexico is echt super.

ps: ik heb je bericht verplaatst naar het Mexico Reiscafe, omdat het hier beter tot z’n recht komt.

Bedankt voor het verplaatsen.

Van 13 augustus gaan mijn vriendin en ik op huwelijksreis naar playa del carmen. Aangezien mijn spaans niet echt goed is, lijkt het mij makkelijker zelf voor een paar dagen een auto te huren als alles met de bus te doen.
Heb ook geen idee of de bus een betere optie is, want ben nog nooit in Mexico geweest.

Wij willen bijvoorbeeld naar Chichen Itza gaan, en het lijkt mij dat je meer tijd heb als je dit zelf regelt ipv met een georganiseerde busreis.

Ruud

Je kunt makkelijk zelf naar CI rijden vanaf Playa del carmen. Je kunt dan ook bijvoorbeeld stoppen in Valladolid om wat te eten of af te koelen in 1 van de cenotes.
Zorg wel dat je vroeg vertrekt naar CI, zodat je de aankomende bussen met toeristen mist en de hitte nog niet zo erg is.

Veel plezier in Mexico!!!

De wegen zijn prima… En er gaat een rechtstreekse(?) snelweg naar CI… zeer goed te doen!! Wat Karen ook al zei… ga er vroeg heen!! Want die temperatuur is daar 10 graden hoger dan in Playa zelf… Warm dus :wink: