Plannen voor interrail avontuur.

Hoi allemaal!
Na mijn reizen vorig jaar naar Nepal en Cuba, heb ik dit jaar met mijn vriend het plan opgevat volgend jaar te gaan interrailen. Nu zal dit door werk etc. niet langer worden dan 2 weken, maar het lijkt mij voor mijn vriend ook een leuke manier om te beginnen met reizen! Hij heeft er nooit echt aan gedacht, tot hij zijn avontuurlijke vriendin tegen kwam haha! Inmiddels kwijlt hij bij het idee om de wereld te gaan ontdekken. Nu gaan we in september naar Macedonië. Zijn eerste keer vliegen, eerste keer verder weg dan Engeland en eerste vakantie zonder ouders haha.

Nu heb ik zelf ook nog nooit met de trein Europa door gecrost (Uberhaubt heb ik veel van Europa nog niet gezien) dus is dit voor mij ook weer een hele nieuwe ervaring! Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met interrailen en vroeg ik me af of jullie me nog tips kunnen geven.
We hebben al wel een beetje een programma uitgestippeld. Gezien we echt binnen 2 weken thuis moeten zijn, zal het ook wel redelijk van te voren vast staan. We hadden eerst een bizar druk en onhaalbaar programma, dus geschrapt is er al behoorlijk!
Het geplande programma is als volgt:
Dag 1: Gouda - Praag
Dag 4 : Praag - Boedapest
Dag 8: Boedapest - Venetië
Dag 11: Venetië - Bern
Dag 14: Bern - Gouda

Tips? Opmerkingen? Aanvullingen? Aanbevelingen? Alles is welkom! Let me know :smiley: !