Plan B

Enkelen hier posten ook op het Thailand forum.
Kort gezegd ik kijk nu al naar een plan B hetgeen ik nog niet in werking zet.

We eindigen onze Thailand reis in Bangkok ,3e week Juli.
Vanwege de ongeregeldheden willen we eventueel uitwijken naar Kala Lumpur.

Een dag of 6

Ik vlieg met Bangkok Airways van Phuket naar Bangkok deze tickets heb ik al.
Echter dan dien ik naar Kula Lumpur te vliegen of ik moet mijn tickets laten vervallen en met Air Asia vanaf Phuket naar Kala Lumpur vliegen.

Wat is de beste optie zeker prijs technisch gezien?

Waar in de stad/gebied kan ik met partner en 2 tieners het beste verblijven?
Welke uitstapjes zijn aan te raden?

Nogmaals hopelijk komt het niet zover maar ik wil me graag voor oriënteren en mogelijk ook voor de toekomst.
Alvast bedankt

Ik heb nog niet nagekeken naar de bestemmingen van Bangkok Airways maar ik ga ervan uit dat ze niet op KL vliegen. In dat geval heb je dus niets meer aan die tickets en kun je het beste met AirAsia vliegen naar Kuala Lumpur.

Op het moment dat je de keuze hebt gemaakt om niet meer naar Bangkok te vliegen dan proberen om meteen de tickets naar KL te boeken, hoe later hoe duurder. Aan de andere kant is het nog niet bekend hoelang de situatie nog blijft in Bangkok maar als het niet erger wordt dan het de afgelopen dagen is en je zit niet in de buurt van de plek waar het zich afspeelt dan zou je gewoon naar Bangkok toe kunnen gaan.

Afhankelijk wat je in die stad wilt doen of zien kun je een beslissing nemen, wil je minder risico lopen en niet constant met de gedachte rondlopen in die stad dat er wat kan gebeuren dan zou ik zeggen blijf weg en ga ergens anders heen.

Voor mij is het makkelijker om die beslissing te nemen en toch naar Bkk te gaan, ik reis alleen en niet met een gezin. Maar in jou geval zou ik veel minder risico nemen

Je zal toch het nieuws in de gaten moeten houden en er zal een keer een moment komen dat je die beslissing neemt, ga je wel of niet.

Frank

Bedankt Frank,

Inderdaad ik houd het nieuws goed in de gaten.
De beslissing zal ik zo eind Juni maken.

Air Asia komt met een sale misschien dat er tzt wat bij zit.

searcher,

ik neem aan dat je dan ook vanaf Bangkok weer naar huis vliegt? dan zou je toch vanaf KL weer naar Bkk toe moeten, al dan niet met airAsia of ga je deze tickets omzetten?

Frank

Ik zal inderdaad een retour moeten nemen om vanaf Bangkok naar huis te vliegen.

Graag je antwoord op de andere vragen zoals gepost.