Tips please over Bangkok

Hallo

Ik sta op het punt mn ticket te boeken voor 25 februari naar Bangkok te gaan.
Vanaf 17 maart ga ik samenreizen vanaf Singburi.

Nu is mn vraag, wat kan ik het beste tot die tijd doen?
Is het bijvoorbeeld niet handiger om naar Phuket of zo te vliegen en dan zo naar Singburi te reizen?

Of kan ik eerst naar een ander land vliegen, daar weekje rondreizen en dan richting Singburi?

Beetje lastige vraag, alle tips/voorstellen zijn welkom.

:zon:

Waarom niet gewoon 3 weken rondreizen door Thailand en dan door naar Singburi? Thailand is een prachtig land en er is genoeg te beleven. Het is ook echt geen probleem om in Thailand in je eentje rond te reizen.

Groet,

Jenny

Hoi Farfarella, ik zou op Bangkok aanvliegen en van daaruit lekker verder reizen dat is heel goed te doen.Het openbaar vervoer is goed geregeld en de Thai zijn altijd bereid je te helpen.Binnenlandse vluchten zijn spotgoedkoop met Air Asia. Maak van tevoren een globaal overzicht van wat je in die drie weken wil doen en zien. Veel succes, Anelies48

Hey bedankt voor jullie reacties!

Ik ben dus aan’t twijfelen of ik naar Phuket vlieg en zo naar Singburi langzaam reis. Of naar Bangkok vliegen en dan daar in centraal gedeelte reis.

Mij lijkt de eerste optie beter, en ik denk dat het ook mooier is dan het centrale gedeelte.
Hebben jullie nog tips over hetgeen wat ik zeker moet zien als ik daar zou gaan reizen? Misschien ook leuke reistrajecten (trein of boot)

Vanaf 15 maart ga ik sowieso verder reizen met iemand en de bedoeling is dan richting noorden en dan terug via Laos en Cambodja richting zuiden en Maleisie.

Ook voor deze gedeeltes zijn echt alle tips welkom!

Alvast bedankt weer.

Groetjes Twei

Rust eerst ff rustig uit, alle richtingen in Azie zijn leuk.:slapen:

Ik:dag: