Ik ga morgen naar Brazilie :biggrin: Maar nu begon ik me af te vragen of ik daar met mn Abn Amro pasje wel kan pinnen, ik vlieg naar naar Belem en nou had ik ergens gelezen dat je daar dus niet kan pinnen… maar een vriendin van me is vorige week terug gekomen uit Natal en heeft daar gewoon kunnen pinnen, dus dan zal het in Belem toch ook wel kunnen?
Je kunt meestal op het vliegveld aldaar pinnen en anders op schiphol zelf nog geld halen om vast wat contant te hebben, altijd handig.
Veel succes en veel plezier.
Ik kon gelukkig gewoon pinnen, t duurde wel even voordat ik de juiste automaten had gevonden, want het kon niet bij allemaal, wel bij Bradesco & 24Horas
Nu weet ik het voor de volgende keer, want Yes yes ik ga in Oktober weer terug! I’m so Happy!
Ik ben eerst naar Belem gegaan, bij de familie van een vriend, daar een paar dagen in de stad rond gekeken, toen een paar dagen naar Salinas gegaan, iets noordelijker, beetje op het strand gerelaxed, toen weer terug naar Belem en dag tripjes gemaakt naar de eilandjes Mosqueiro en Barcarena, met een bootje over de Amazone, toen door naar Centro Novo in Maranhao, waar zijn vader woont, klein dorpje, saaie boel dus na 1 dagje door naar Sao Luis, daarna naar Barrereinhas, Lencois maranhenses, er is daar een soort van duin/“woestijnachtig” gebied met allemaal heldere meertjes, ter grote van Sao paulo, erg mooi! Daarna weer terug naar Para en naar Ilha do Marajo, om daar de laatste daagjes nog even te genieten, fijn paard gereden over het strand enz.
Ik vlieg in Oktober eerst weer naar Belem, naar die vriend, nog niet echt plannen wat ik nu precies wil gaan doen, ik ga het internet maar weer eens doorspitten Maar ik kan niet wachten tot het zo ver is! Heb je nog een tip? Jij gaat naar Pantanal zie ik, ben je daar al eens eerder geweest?
Ja, voor mij word het de vierde keer naar de Pantanal. Ik ben niet zo een stadsmens en vind het geweldig om mijn tjd in de natuur rond te brengen. Echt een aanrader. We gaan altijd naar het noordelijk deel, zuidelijk is voor ons te toeristies. Voor foto’s moet je even op de site kijken: www.animalphotos.nl
Ik wens je veel plezier met zoeken op het internet en zeker met je tripj in oktober.