Phuket

Hallo Allemaal

Ik ben Patrick en 45 jaar niet gehuwd.
Ik ga alleen naar Phuket met kerstmis.
Heeft er iemand al met XL gevlogen, zijn die goed of niet?
Ik logeer in de Montes Bar & Restaurant in Patong iets buiten het centrum, is het er goed of niet?
Weet ook waar ik de traditionele thaise massage kan krijgen in Phuket of in de omgeving.
Ik wil iets gezien hebben wand ik wil niet de heledag op het strand liggen.
Wat kan ik daar allemaal bezoeken die eilandjes mogen ook al veel over gehoort.
Het uitgaan s’avonds wat raad je me aan.
ik dank iedereen voor de info.

Groetjes

Patrick

pm

http://phuket.bestelinks.nl/

sorry voor de link !

Patong leeft , aan massage geen gebrek , uitgaansleven ook geen probleem , het is zeer toeristisch ik noem het " het Torremolinos van Thailand " !
Veel restaurantjes en groot winkelcomplex!:chin:
Stevenl kan je zeker meer vertellen.

http://phuket.sawadee.com/activities.htm

Mvg Frank

1 like

Hoi Patrick,

Lange tijd heb ik gezocht naar een échte massage salon, met masseuses met een diploma. Uiteindelijk gevonden! Probeer het Tourist Police kantoor te vinden, waar je kunt komen door aan het uiteinde van Bangla Road (tevens dé uitgaansstraat in Phuket) ,aan het strand, rechtsaf te gaan. Als je uiteindelijk bij Tourist Police aankomt moet je nog zo’n dikke 100 meter doorlopen en dan aan je linker hand heb je op een gegeven moment een massage salon met wat oudere vrouwen die niet zo erg lopen te schreeuwen in vergelijking met de 10(0)'tallen andere "massage"salons in Patong, Phuket.

Verder vanuit Patong zijn er ook genoeg reisbureaus om ter plekke verschillende trips te boeken, genoeg keus zoals bijvoorbeeld James Bond islandentour (toeristisch, maar wel leuk) en een Tree Tops jungle safari in Khao Sok national park wat op een niet zo’n hele verre afstand ligt van Phuket.

Hier even snel wat info, ik heb meer te vertellen maar ik weet niet wat liu al in zijn PM heeft gezet, misschien is het handiger dat je je PM’s gewoon post zodat anderen ook kunnen lezen mocht de informatie waarnaar gevraagd wordt ze aanspreken.

Oh, en mocht je je nog niet te oud voelen. Ga nog een dagje wakeboarden of waterskien, Phuket Cable Ski Water Skiing Wake Boarding Waterpark Phuket, Thailand - Phuket Directory

Ik dank u Thomas voor de info
Het is moeilijk om massage salon te vinden waar ze genen sex er bij geven.

Groetjes
Patrick :dag:

Beste Thomas,

Je mag je vraag ook rechtstreeks stellen aan mij , het was een artikel van het Thailandblog .nl en die mensen hebben mij vriendelijk gevraagd geen artikels meer van hen over te nemen en te publiceren .
Wij zijn hier om elkaar te helpen en ik wil geen ruzie !

Mvg Frank