Massage in Patong

Iemand ervaring met een thaise massage in patong? Kwaliteit? Kostprijs?

Witte

Het is te zien waar je gaat,natuurlijk in het uitgangsleven zwieren de prijzen uit de pan!voetmassage;150bath,olie massage:250/300bath per uur,sommige massage parlors bieden nog een andere service,als je weet wat ik bedoel?tradionele massage mag je wel rekenen :150/200 bath per uur!Kwaliteit valt dikwijls te wensen over!De meisjes kijken meer naar een progamma op televisie,dan dat ze met jou bezig zijn!gegroet:georgessiam.:chin:

Heb 2x een voet massage gedaan, maar van tevoren is het verstandig om precies af te spreken wat&hoe om de reden wat Georges hierboven vermeld heeft. Het meeste in Patong is bedoeld voor “happy endings”, maar als je goed zoekt zal er ook vast kwaliteit zijn. Ik weet niet precies waar deze zitten, daarvoor zul je even moeten zoeken!

zoals boven-geheel mee eens
IHA geldt in toeristen-Thailand (waar Pattaya-Patpong en Patong wel de 3 grootste P–s van zijn):
1.kwaliteit totaal niet te voorspellen en hangt ook totaal niet af van prijs of hoe het eruitziet. Ook kan die enorm verschillen tussen de masseurs/ses in 1 sjop.
2.de prijs altijd stukken hoger als in Thaise wijken-maar in/bij Patong is natuurlijk geen enkele Thaise wijk.
3.de prijs is meestal vooral evenredig met de huur en de rpijs van het Hotel e.d. waar de sjop in zit-een hogere prijs geeft vooral een luuksere omgeving. maar hij staat vrijwel altijd overduidelijk aangegeven-en je hebt een mondje om te vragen, nah?

In patong wordt je letterlijk naar binnen gesleurd…
Niet aan beginnen zou ik zeggen op een uitzondering daar gelaten natuurlijk.
zat daar in een hotel en elke dag hetzelfde gemekker aan je hoofd hehe…
voor een goede massage kun je beter naar een echte spa gaan…
heerlijke baden,massages en stoomcabines!
verder geen rare fratsen

jeroen

ja massages in patong… de meeste zijn van een niet al te beste kwaliteit of worden aangeboden met happy ending en dan weet ik eerlijk gezegd niet hoe de kwaliteit is
als je een goede thaise massage wil zou je toch buiten het toeristen gebied moeten zoek ga bijvoorbeeld een dag naar phuket town hier zal je zeker een echte thaise massage kunnen krijgen loop gewoon eens door deze stad heen en je zult van zelf een locatie hiervoor vinden

groet dirk :chin:

Naast" Graceland hotel" prima massage 300 bath per uur ( met olie ).
Neem liever een iets oudere dame die hebben meestal de meeste ervaring.

Geniet ervan, wij gaan in juli !!

Zal ik zeker onthouden Liu,dank u voor de tip !!!

Witte

Is er dan ook kwaliteitsverschil in de “happy endings” ook wel onder de noemer, you want “special massage”,Sir :unibrow: :lol:.

Ik heb reeds massages gehad in Bkk , CEI ,CNX en Patong en heb nooit dergelijke voorstellen gehad !

Uit nieuwsgierigheid (hihi),hoeveel bij te betalen voor een happy end ?

Witte

In 2007 Sukhumvit soi 5 te BKK, mijn vrouw gaat naar de kapper en ik ga een massage nemen want ik heb geen zin om een uur tegaan zitten wachten, laat notabene me vrouw de massage regelen zodat ze precies kan aangeven waar ik de nadruk op wil hebben tijdens de massage want sommige maken er een potje van, halverwege de massage het verzoek door de masseuse “you want specail massage Sir” waarop ik vraag zo naief “special massage” hoe bedoel je?
Nou toen kwam de uitleg, kortom niet op in gegaan en pas toen we in Nederland terug waren aan mijn vrouw verteld, had anders de gevolgen niet kunnen overzien, ze had waarschijnlijk nooit meer gemasseerd gezien de reactie na het haar verteld te hebben.

Witte ,

Niemand heeft naast de pot gepist hahhahahah:vak02:

Zeg Witte,

Je gaat toch met uw vrouwtje naar LOS waarom dan een happy end met een andere … ??? hahahaha:vak02: