Excursies vanuit Patong

Ik veronderstel dat men voor een ecxursie te doen in patong zich men naar één van de bureautjes moet begeven.Is het raadzaam om meerdere bureautjes te bezoeken of zijn de prijzen allemaal gelijk? Sorry voor de vermelding zonneproducten,wou dit wijzigen maar lukte me niet,pff

Witte

pff-probeer het zelf eens uit. binnen 200 mtr zijn er wrs. tenminste 10-heb je wat te doen.
ik hou niet zo van strand-en zeker niet van daar. maar hier, nu ik net weer terug ben in BKK-rondom KhaoSarn geldt die gouden regel die eigenlijk op de hele wereld geldt: hoe verder van de beach, hoe lower the price. dus niet op de hoofdblvd.-maar de achteraftstraatjes waar huren lager zijn. ook de duurte van het HTL waarin ze zijn bepaalt de prijs nogal.
maar tel je baatjes: een tiepiese eksk. kost rond de 4/500=8/10- euries-daar kan nou niet enorm op bespaard worden, toch?
en als je echt goedkoop wil, dan moet je helegaar niet naar Phuket gaan.

1 like

Witte,
Twee jaar geleden hadden wij een ecxursie geboekt bij onze touroperator ( in Patong ) en die beweerde dat je misschien goedkoper kon vinden maar dat je dan niet verzekerd waard bla bla …
Toen was er een koppeltje en die hadden geboekt bij één van de lokale kantoortjes aan de helft van de prijs en uiteindelijk zijn ze met dezelfde maatschappij uitgevaard !
Je moet wel afdingen.
Succes !

1 like