Snorkelen

Nog een paar daagjes en we zijn ribbedebie,yes!!!
Waarschijnlijk mijn laatste vraag,waar zijn de beste plaatsen om te gaan snorkelen vanuit Patong Beach?? Zowel vanaf het strand als per boot.
Groetjes,

                                                     Witte

Witte,:chin:

Hierbij kan ik je niet helpen ,met " snurken " wel :slapen:,tot groot ongenoegen van mijn lady!
Kan steven je hierbij niet helpen?
Of anders moet je het lokaal vragen ( in jouw hotel).
Indien je naar de massage gaat vraag dan naar moemoe en vraag haar " can you bring me high to the sky ?"

Prettig verlof!!!:dag:
Frank & Yasmina

ge zijt precies ook gene gewone hé (lol) groetjes

                                              witte

:lol::lol::lol: en zo zien we dat dan weer graag :lol::lol::lol:

groet dirk:chin:

Was daar meermaals in mijn nog zotte jaren (= lang geleden). 'k Zie, op het strand, buiten jetskis en parasailing of bananarite achter een boot, geen boten om te gaan snorkelen of zelfs op eigen kracht. Er zijn in Pattong honderden kleine reisbureaus die vele trips naar eilanden verkopen, keus in overvloed en zoals Lui zei beslist ook in je hotel (alhoewel mijn ervaring leert dat het dan ietwat duurder is en je minder mogelijkheden ziet).
MVG Frank

1 like

Ze noemen dat soms " prettig gestoord " ! hahahahahh

zoals frank al aangeeft zijn er genoeg reisburotjes daar met vele trips meestal zijn deze buro’s goedkoper dan via hotel maar dit hoeft niet dus gewoon een paar foldertjes verzamelen vergelijken en boeken wat je het beste/leukste lijkt

groet dirk :chin:

1 like