Iemand die weet of men in Patong Beach vanop het strand of eventueel een pier kan vissen?mvg,
Witte:vak02::disgust:
Iemand die weet of men in Patong Beach vanop het strand of eventueel een pier kan vissen?mvg,
Witte:vak02::disgust:
ik ben zelf geen visser en kan hier ook geen zeker antwoord op geven maar ik denk dat er best wel een plaats is waar dit kan
wel ben ik een keer met een vissersboot uitgevaren in de avond en ik moet zeggen dat was heel leuk een hele nacht mee natuurlijk wel uitkijken dat ik niet heel de tijd in de weg liep haha het was ook mogenlijk zelf een hengeltje uit te gooien maar nogmaals ik ben geen visser
ik was toen gewoon naar de vissersboten gelopen en gevraagd of ik mee mocht (taxi chafeur vertaalde mijn vraag het koste me destijds 300 bath
groet dirk :chin:
Normaal is dat geen enkel probleem om je hengel uit te gooien (pier)Ik weet alleen niet waar je eventueel je uitrusting kunt huren?Misschien je hengel van thuis mee nemen?gegroet:georgessiam.
even topic terug naar boven halen,mss zijn er nog mensen die hier een antwoord op hebben,nog twintig dagen,het begint te kriebelen,groetjes,
Witte
Welke maand? Eind April mwordt de pier (zuidkant van Patong Beach) verwijderd. de enige plekken waar je dan nog kunt vissen zijn aan de Noord- en Zuidkant van de baai vanaf de rotsen.
Beter: boek een vistrip bij een van de reisbureaus, huur een longtail boot (kan het hele jaar door vanaf Rawai Beach, van November t/m April ook vanaf Patong) of ga naar de pier van Rawai Beach.
Hoy Steven,bedankt voor je informatie.Mijn vrouwtje en ik verblijven daar van 24 februari tot 14 maart in hotel patong seavieuw.Of dit zuidkant of noordkant is weet ik eigenlijk niet. Is wel gelegen aan het strand.Mijn bedoeling van het vissen is eigenlijk dat terwijl men vrouwtje een zonnebad neemt op het strand ik een lijntje kan uitgooien vanaf de kant om een beetje amusatie te hebben.Mss een tip wat ik daar voor nodig heb daar?Lengte van hengel,soort haken ,soort aas.Heb hier een telescoopje liggen die ik gemakkelijk kan meebrengen maar weet niet of je daar echte verre worpen moet doen vanaf de pier.Sorry voor al mijn vragen maar ik denk dat jij me daar wel mee kunt verder helpen.Groetjes,
Witte
Ligt vrijwel tegenover de pier, en vlajk bij de zuidkant waar het rotsachtig is.
veel plezier.