Hotel Patong Beach juli 2010

We zouden graag voor juli 2010 een hotel boeken in phuket patong.
We zijn reed twee maal daar geweest ( Diamond & graceland ).
Mijn vrouw zit graag vlak bij de zee , op loopafstand van het centrum en een rustig ( nacht ) karakter ( zoals graceland ) heeft iemand soms een alternatief ?
Dank bij voorbaat

Wel Frank,Als je een goed hotel wilt hebben aan het patong beach,moet je deze nemen,Deevana Patong Resort&Spa!! Ze hebben daar als;leuke kamers met alle nutsvoorzieningen(ijskast+air+tv met sattelite)een zwembad,poolbar lekkere aromatishe massages.Voor mij was dat geen nadeel Frank,maar het hotel is wel 450meter van het strand.Heb er 1 nacht verbleven aldaar,en ik dacht dat ik 1750bath heb betaald.groetjes:georgessiam.

Lui,
Even naar de website van Phuket gaan…hotels aanvinken en je krijgt voor zeker een resem aan info en keuzes. Daarbij Pattong heeft geen echt centrum maar licht gerekt langs de kust.
MVG Frank

Bedankt Frank,
Maar ik wil putten uit de ervaring van mensen . Op internet schrijven ze er niet bij van dat nachtlawaai !
Thankssssssss

Frank het hotel wat ik vernoemd heb in mijn Quote:is een heel rustig hotel,Ikzelf hou ook niet van nachtlawaai;g.s

Deevana Patong Resort&Spa is erg luxe, afgelopen zomer ben ik hier één nacht geweest en vond het erg mooi en goed geregeld. Ik heb hier ook mijn lekkerste ontbijt gehad met onder andere “echte kaas”! Het licht een beetje achteraf van de hoofdweg, wat het rustig maakt. Het is trouwens niet echt een groot gebouw, maar meer een terrein met allerlei huisjes/kamers welke er trouwens prima uitzagen!

http://www.agoda.nl/asia/thailand/phuket/deevana_patong_resort_spa.html

Hier staat ook een hoop informatie.

Als je van het Deevana terrein afgaat, en dan 100 meter naar de hoofdweg loopt, de straat oversteekt, en dan de dichtstbijzijnde Soi richting strand neemt ben je er in 5 minuutjes en daarbij ontwijk je ook de vele massage salons, waarbij je bijna naar binnen word getrokken, die zich bevinden als je bij de hoofdweg naar links gaat en dan een tijdje doorloopt. Maar misschien gaat dit niet/minder op als je met je vrouw over straat loopt :smile:

Succes met de verdere voorbereidingen!

toch toch toch Massiv!!De massage meisjes deinzen ook niet voor terug als je in vrouwelijk gezelschap bent om de aandacht te trekken,dat is overal in Thailand,je moet je daar overzetten,this wel dikwijls vervelend.Maar het Hotel is wel heeeel rustig,daarom had ik het ook gekozen,en er is ook een bier-bar aanwezig om een lekker pintje te drinken!!Qua prijs tjaaa???1750bath heb ik daar betaald.g.s

Ontbijt das ook een gevoelige snaar , wij eten graag asiatisch als ontbijt ??
Is dat geen probleem in laatst genoemde ?

No problems Frank!!g.s

Natuurlijk hebben ze ook een aziatisch ontbijt, maar omdat dit bij de meeste hollanders/belgen niet zo goed ligt op de maag had ik dit niet vermeld :smile:. Ik weet niet hoe dit smaakte omdat ik pas later op mijn vakantie erachter kwam dat een thaise maaltijd er 's ochtends ook goed in gaat haha.

Georges,

ik was daar in 2007 en kan me niet herinneren, dat ik een ijskast op de kamer had. Ik zat daar in een van die huisjes, maar heb daar best wel een leuke tijd gehad.

Groet,
Joe

…ik had echt niet de puf om zo snel op het strand te komen:).

Groet,
Joe

Thomas,Ik draai s’morgens mijn hand niet voor om,om een Masserman Khai te verorberen"lekker,lekker en nog is lekker"als ontbijt!!Sta wel niet op het menu maar ze kennen me,ik moet het al niet meer vragen op sommige plaatsen waar ik verblijf!Een droge boterham met jam en een gebakken eitje is niet voor mij weg gelegd!!georgessiam.

Mijn frigo puilde uit van bier,en chocolade,ik moet je wel zeggen Joe dat ik daar verbleef:2008 eind oktober.Had nog ambras met mijn vriendin omdat we 1750bath moesten betalen voor één overnachting,wat ik wel wat duur vond.greetings vanuit het winderige Belgie:georgessiam.:dag:

Sorry mannen is het mogelijk om niet van de vraag af te wijken, ik vind dat dat typisch is op dit forum.
Neem het niet verkeerd op, ik schrijf niet veel maar lees veel op dit forum en daar kan ik mij aan ergeren.
Allé wie heeft nog een tip voor mij zodat mijn vrouwtje kan kiezen !

Merciiiiiiiiii

Frank ik ken alleen dit resort aan patong beach.Van andere hotels of resorts kan ik je geen informatie geven.Als je wilt kan ik wel eens op een site kijken waar ze commentaar geven over de hotels in Phuket.Zodat je een indicatie hebt,nu ga ik slapen kom van mijn werk.Zal straks is kijken op internet,en een pmsturen!!georgessiam

Frank, we nemen het niet verkeerd op hoor; ik denk dat de luchtigheid en het amicale gedrag synoniem is voor het Thailand-Forum - dit gedrag kan wel eens doorschieten en daar ben jij dan ogenschijnlijk de dupe van (?).

Wat betreft goede hotels, kan ik je het Amari Coral Beach aanraden (heeft echter geen of nauwelijks eigen strand), maar heb er een super verblijf gehad.
Waar ik ook gecharmeerd van was, was het Patong Merlin. Ik ben eenmaal binnen geweest en heb even de luxe mogen aanschouwen dat dit hotel te bieden had. Ik denk dat je vrouw zich daar helemaal thuis zal voelen. Ik heb geen prijzen vergeleken, maar denk dat dit in dezelfde categorie valt.

Groet,
Joe

Thanks,

We gaan in de goede richting ,wie heeft nog tips please ???

Ik had nog een adresje doorgestuurd naar liu:namelijk patong beach lodge:prijs was:13.85euro.De kamers hebben Sa+/kabel tv+balkon,het hotel =gelegen:rat-u-thit 200year road.had goede critiek over deze hotel gehoord op het internet!! zelf ben ik er nog niet geweest Joe,misschien dat jij iets weet??Van horen zeggen weet men veel,ik weet het niet?? o ja Joe, de hotels die je hebt genoemd:prijsklasse:rond de 150euro en meer.groetjes:georgessiam.

Sorry ik moet effen rusten en kom morgenavond terug (werken noemen ze dat )!
thankssssssss