Leuke plaats

vroeger kwamen wij altijd in pattaya, er was hier altijd veel te doen en ik lette op die leeftijd niet echt op de toeristen die voornamelijk voor de thaise dames kwamen. nu ben ik wat ouder en moet eerlijk zeggen dat ik het wat lastiger vind om mijn ogen te sluiten en denk ook zelf dat ik het in pattaya hierdoor niet meer naar mijn zin zal hebben (ik moet alleen even die kant op voor een paar dagen om iemand op te zoeken). hierna wil ik dus verder…
ik wilde de kant van krabi op…hebben jullie enig idee welke eilanden of plaatsen niet zo extreem zijn w.b. het openlijk aanbieden van de dames terwijl er wel nog iets te doen is (want ik begrijp dat een onbewoonbaar eiland dus altijd nog een optie is)…
ik verneem ook van veel mensen dat phuket en vnl Patong ook heel veel prostituees en ladyboys heeft…

gr ladyp

Sorry, ben nooit in Pattaya geweest maar in Patong zie je natuurlijk van die toestanden maar vooral 's avonds.
Het is trouwens ook een soort toeristische kermismolen.

Mvg

patong kan je inderdaad een beetje met pattaya vergelijken alleen zijn er op phuket nog genoeg plaatsen waar ook voldoende te doen is en waar de prostitutie veel minder is zoals bevoorbeeld kata of karon ook zou je eens kunnen gaan kijken in hua hin ook best wat te doen en minder dames van plezier dan pattaya

groet dirk :chin:

Ja sorry daar (Huan Hin ) zijn we ook geweest maar mijn vrouw vond het daar te kalm.
Patong is het torremolinos van andalusia ( mijn vrouw is Spaanse ).

Hallo,

Wat dacht je van Koh Samui, Koh Phangan en Koh Tao. Dat je eiland hopt.

dat zo openljk met die dames (hey you, hansum men!-we go together) is eigenlijk alleen in de 3 PA’s (zal wel een reden hebben voor pa):
Pattaya-Patpong-Patong.
Hoewel je echt overal-als je ernaar op zoek gaat-dames te huur vindt, moet je er in andere plaatsen echt naar zoeken en de weg weten. Daar heb jij als dame alleen eigenlijk geen last van.
wat ik persoonlijk veel vervelender vindt zijn die engelse/australiese kortgeschoren getatoeeerde zuiplappen in voetbalsjirts met zo’n Thais mokkeltje naast hun. Daar zijn die stereotype dikke Duitsers met hunne nette Freundin nog werelden van verschil mee.

bedankt voor jullie reacties!
ik snap dat er overal dames van plezier zijn maar er is natuurlijk verschil.
in de walkingstreet van pattaya is het 's avonds gewoon een groot bordeel en er zijn bijna geen backpackers daar zit ik dus niet op te wachten.

ik vertrek volgende wk vrijdag en zal eerst mijn tas maar eens gaan passen, normaal ga ik met ongeveer 20 kg op reis zeg maar maar nu moet het allemaal op mijn rug dus dat word flink schrappen…

gr ladyp

maar zelfs Pattaya is veel groter als die street. Vooral het uiterste noorden (Nakleua=bij het zout, wong amat beach) en Jomtien (hoewel sommige delen daar ook door de russiese maffia al worden geclaimd en bedreigd) zijn veel rustiger, daar wonen ook veel meer permanente expats etc.
Het beste alternatife is vermoedelijk Hua Hin=zomerverblijf van de koning, dus echte excessen worden daar niet getolereerd. Mijn zus was daar zeer over te spreken.

Volgens mij staat er dat ze niet naar Hua Hin wilde gaan. Vandaar dat ik aankwam met Koh Samui daar is een hoop te doen.

In Ao Nang (Krabi) heb ik weinig dames van plezier gezien. Ze zijn er wel, maar niet in zulke grote aantallen als in Pattaya en Patong.

dit klopt volgens mij is er maar een klein straatje waar deze barretjes zijn echter denk ik dat ao nang te rustig is voor de vraag steller omdat hua hinn ook al te rustig was voor hem (zijn vrouw)

groet dirk :chin:

Er zijn andere mogelijkheden,zoals Koh samet om daar in alle rust te vertoeven(geen sextoestanden)zoals in Pattaya.g.s