Na een rondreis willen we graag nog even een paar nachten uitrusten. Dus geen feesten etc. lekker relaxen.
Wat is dan beter: Phuket of Hua Hin?
:vak02:
Reacties graag…
Na een rondreis willen we graag nog even een paar nachten uitrusten. Dus geen feesten etc. lekker relaxen.
Wat is dan beter: Phuket of Hua Hin?
:vak02:
Reacties graag…
In zowel Hua Hin als op Phuket kan je beide goed uitrusten. Het voordeel van Hua Hin is dat het op slechts een paar uurtjes rijden van Bangkok is, het is geen feestplaats dus je kunt er zeker rust vinden.
Maar dat kan ook op Phuket. Het is dan wel toeristischer dan Hua Hin, en er wordt vaak gedacht dat heel Phuket een groot feesteiland is. Maar dat is zeker niet waar. Mijd Patong Beach, maar zoek een wat rustiger strand uit en die zijn er zeker te vinden. Phuket is het grootste eiland van Thailand en heeft prachtige stranden (mooier dan Hua Hin).
zoals Dave al zegt is hua hin dichterbij en een strand plaats waar je lekker kan relaxen er is daar geen feest te vinden
phuket is behoorlijk verder en zal waarschijnlijk vliegen worden maar phuket is groot en er zijn genoeg rustige plaatsen te vinden waar het heerlijk rustig is phuket heeft inderdaad veel mooiere stranden dan hua hin
Ik zou zeggen doe een rondje - vlieg door naar Krabi doe daar een paar dagen Ao Nang of Railay, zak af naar Koh Lanta ook een paar dagen en dan Phuket even achter het strand van Patong (200 meter) is het 's avonds / 's nachts gewoon stil. Wil je toch naar de drukte? Kwestie van 2X struikelen. Prima te doen ook in hun Piek- en hoog-seizoen.
Vanuit Krabi is alles met de boot te doen en…heb je tijd over doe dan ook maar Phi Phi even aan.
Groet,
Joe
Ik vind persoonlijk Hua Hin en Phuket beide niets maar als ik toch moest kiezen zou ik voor Phuket gaan is net even leuker en meer te doen naar Hua Hin. Dit is persoonlijk natuurlijk.
heb gelezen dat er ook iemand meegaat die gebruik maakt van een rolstoel ??
ipv Hua Hin zou ik dan Cha Am kiezen (25km voor Hua Hin) .
Hua Hin is een stad en de toegang tot het strand is bereikbaar via een “winkelstraatje” ; dus geen boulevard zoals in Cha Am . Het is dus uitgesloten om met iemand in een rolstoel langs het strand te flaneren , in Cha Am kan dit wel .Persoonlijk vind ik Cha Am veel relaxer en vooral veel koeler (strandboulevard) dan Hua Hin .
meer info via Pm