Hier wat foto’s van de drijvende markt van Phong Dien.
Is een kleine floating market op ongeveer een half uur varen vanaf de cai Rang market.
Hier heb je slechts een enkele motorboot en de meeste mensen gebruiken nog roeiboten.
Hier wat foto’s van de drijvende markt van Phong Dien.
Is een kleine floating market op ongeveer een half uur varen vanaf de cai Rang market.
Hier heb je slechts een enkele motorboot en de meeste mensen gebruiken nog roeiboten.
Als ik deze foto’s zie, dan begin ik me af te vragen of ik de volgende zomer toch niet liever weer naar Vietnam wil…
Hallo Nunu,
Waarom niet?
Ik denk dat je avontuurlijk genoeg bent om bijv ook HCM route te bezoeken ( dus Saigon, Dalat, Pleiku en zo naar Nha Trang ).
Kan je ook je vrienden daar weer op zoeken en dan via de HCM route door Laos , Ninh Binh provinci naar Hanoi.
Os omgekeerd.
Heb je weer een heel andere vakantie en deze route vergt wel wat inventiviteit met vervoer wanneer je deze niet vooraf regelt, maar volgens mij ga je die uitdaging niet uit de weg?
gr.
Ton.
Ziet er leuk uit, Ton! Goed idee…
Gr. Marleen
De uitdaging is net iets voor mij, maar omdat ik al retourtickets naar Bangkok heb en onze paspoorten binnen 3 weken na vertrek uit Thailand verlopen zijn, heeft het aardig wat voeten in de aarde om naar Vietnam te gaan. Ik moet namenlijk alles via de ambassades in Kopenhagen doen…