Heej, ik ben er 17 en in de paasvakantie ben ik voor het eerst op vakantie
naar turkije gegaan… Ik ben daar stapelverliefd geworden op een animator… maar hij is er 30. Hij was erg lief enzo en tenminste niet zo aanhankelijk als al die anderen; En de dag dat ik moest vertrekken was hij teleurgesteld omdat ik mijn msn enzo ook had gegeven aan anderen enja, jaloers dus. We hebben dat toen wel uitgepraat en toen gaf hij mij ineens een kus… ganse week loop ik zot van hem en op de dag dat ik moet vertrekken kust hij mij… Ik ben dus helemaal verward uit turkije vertrokken en we houden nu al heel de tijd contact via msn. 2 keer per dag, vaste tijdstippen… en hij is er bijna altijd. De rest van de tijd moet hij werken in het hotel, dus de uren dat hij vrij is weet ik dat hij op msn zit. Maar ik heb eigenlijk zo vreselijk veel vragen en ik vroeg me af of er niemand op msn wat kan voortbabbelen… want heel je verhaal aan één iemand doen is makkelijker dan hier waar iedereen het kan lezen… ik weet zelf niet goed waarom ik dit allemaal schrijf en misschien is het wel een dwaze vraag maar ik probeer het maar want ik weet echt niet meer wat te doen en wie ik kan geloven:confused: Alleszins bedankt van dit te lezen…
heejj jana_Z
ik snap wat jj bedoeld ik heb het ook met een jongen uit Turkije, echt vreselijk is dat, maar ik ga over 2 weekjes weer terug en dan zie ik hem hoop ik,
Hahah super vervelend dat hij jj pas zoent als jj weg gaat dat had hij beter in het begin van de week kunnen doen of niet, ,
Ik hoop dat jj hem snel weer spreekt en dat alles goed komt, miss kan jij ook wel een keer terug gaan naar hem,
xxx Desi
En ik vond het fijn om jj verhaal te lezen
Lijkt me zeker een lastige situatie, hebben jullie wel meer contact gehad tijdens jullie vakantie behalve die zoen op de laatste dag?
Ik zou zeggen, loop niet te hard van stapel, dus rustig aan. Klets samen wat op msn en probeer elkaar nog een keer te zien, alleen dan weet je of wat je voelt ook echt is. Succes!
Hey Jana ik snap wel wat je bedoeld!!!
Als je je verhaal kwijt wilt kun je me mailen… [EMAIL=“sweety_in_love_16@hotmail.com”]sweety_in_love_16@hotmail.com
x
ik weet wat het is ik was ook helemaal stapel verlieft… Ok op een animator…
dus en die had het zelfde…
trouwen kent iemand hem…?
Serkan? zit in het nieuwe animatie team in turgutreis… Eagean dream
heej heej jana,
mag ik je even iets vragen??
waar ben je geweest in turkije en hoe heet je gozer?? want ik heb ook heel toevallig een niet aanhankelijke turk van 30 aan de haak geslagen,
maar ik bennog niet helemaal zeker van de zaak:smirk:
hoi meid
Ik begrijp maar al te goed dat het verwarrend is voor je, maar het is idd het beste om wat beter kennis te maken via msn. Ikzelf had vorig jaar ook een Turks vriendje, maar dat is ondertussen al gedaan. Op afstand een relatie hebben is helemaal niet eenvoudig, zeker als je elkaar nog niet goed kent.
Ik raad je aan om elkaar beter te leren kennen en dan voor jezelf uit te maken of je verder wilt of niet! De tijd zal je raad brengen! In ieder geval veel succes!!
Groetjes
Hejj,
Als je nog steeds je verhaal aan iemand wilt doen mail me je msn gerust door in pm, ik kan trouwens ook well iemand gebruiken om mijn hart te luchten…
Groetjes!
Haay,
Ooh wat lastig!
Vooral van die zoen, dat gooit alles nog ff lekkerder door elkaar!
Maar als jullie elkaar elke dag spreken op msn op vaste tijdstippen en alles van zn vrije tijd, betekend dat al heel wat! want hij werkt waarschijnlijk heel veel, en de meeste gaan dan even slapen ofzo.
Maar je moet gewoon je hart volgen, en dr lekker veel over praten op dit forum, want deze mensen begrijpen je tenminste!
En als het “stand” houdt en jullie elkaar blijven spreken merk je vanzelf wel wat je wilt
Trouwens wel lekker zo een forum om ff je hart te luchten idd!
Groetjes!