Ik ben deze zomer van plan om met een zeven vriendinnen naar Bodrum of Gumbet te gaan. Het viel me op dat de prijzen voor Turkije echt veel duurder zijn dan twee jaar geleden, toen ik naar Marmaris ging… Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat er nou eenmaal een groot verschil qua prijs zit tussen Marmaris en Bodrum.
Het probleem is dat we midden in het hoogseizoen willen gaan ( 23 of 24 juli ) dus het kan ook niet anders dan dat je nu veel betaalt.
Een van mijn vriendinnen heeft uitgezocht dat in Aparthotel Eski Cesme via Peter Lang hout het goedkoopste is: met luchthavenbelasting en al zou het rond de 360 euro zijn… Ik heb zo echter mijn twijfels omtrent deze organisatie. Ik heb mij ooit eens laten vertellen dat dit een zeer slechte reisorganisatie is en dat deze niet eens in aangesloten bij de AVNR!
Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? en misschien een andere ( goedkope organisatie?)
Hoi Lisette,
Ik ben vorig jaar met Peter Langhoutreizen naar turkije geweest… dit is wel aangesloten bij AVNR. Ik heb echt een goede tijd gehad en alles was geregeld. ze staan je daar op te wachten met een busje ga je dan naar je hotel toe… nederlandse reisleiding. en de 2e dag kun je ook nog een beetje een rondleiding krijgen over waar je die weken verblijf maar dit hoef nie perse. verder komen ze regelmatig langs bij je hotel voor als je vragen hebt en je krijgt op tijd (via een fax kregen wij te horen) wanneer je opgehaald wordt met de bus voor de terug reis. Kort om goed geregeld hoor en dit jaar ga ik weer met peter langhoutreizen op vakantie.
Bedankt voor jullie adviezen! Het is idd zo dat Peter Langout wel bij de SGR zit… Ben wel enigzins gerust gesteld dat jullie geen slechte ervaringen ermee hadden… Vakantie is nog steeds niet geboekt, maar dat zal nu dan toch echt moeten gebeuren…
Ik ben 5 jaar geleden met Peter Langhout naar Spanje geweest, was hartstikke goed geregeld, nergens last van gehad, fijne hostesses, echt helemaal toppie!
ik ben ook al enkele keren met peter langhout naar spnaje geweest… met de bus…
goede service enzo…alleen kwam de bus veel te laat om ons op te halen… maar dat zal met het verkeer te maken hebben…