Wij gaan in juli naar Gumbet (Asarlik beach hotel).
Inmiddels hebben we via een ander bericht reeds positieve info ontvangen over het hotel, echter heeft iemand nog ervaringen om te delen van eerder genoemde reisorganistatie ??
Ik ben van 5-12 mei met HTC op reis geweest. Ik had absoluut geen ccommentaar op ze.
We werden die nacht dat we om 4 uur aankwamen goed opgevangen. Duidelijke informatie gehad. Alles werd goed geregeld en ze waren ook goed bereikbaar. Er zit nl een kantoor in Gumbet. De Hostess stonden voor ons altijd tot onze beschikking.
Ik heb een fijne vakantie gehad!! Dus maak je geen zorgen om de reisorganisatie.
Wij mijn dochter en ik zijn net terug uit turkije met htc reizen en op deze reisorganisatie is niet aan te merken.
Goede opvang en met boeken van exursies ook erg goed.
Wij zijn met zn 2e naar een turkse avond geweest en de chaiffeur bleef heel de avond bij ons,zodat als we naar het hotel wilde wij direct weg konden.
Ook kwam er een reisleider van htc nog kijken of alles naar wens was.
Prima toch?
Nou mijn collegas in bodrum zullen blij zijn met de opmerkingen hiero.
Zelf heb ik vorig jaar als hostess voor pasa/ htc in bodrum gezeten en dit jaar zit ik voor pasa/htc in alanya.
Thanks voor de complimenten, zullen ze in bodrum/gumbet erg blij mee zijn
Al jaren zijn wij zelf met eigen auto op vakantie geweest en niet via een reisorganisatie.
Zelf jaren in Tjechie en Hongarije geweest en daarvoor Nederland zelf
Dit jaar dus voor het eerst in 23 jaar via een organisatie (D-Reizen->HTC ) ik zag dat HTC hostes in Alanya hier gereageerd heeft dus ik ben benieuwd of we net als vroeger met een drankje worden ontvangen in augustus.
In Alanya was het welkomstdrankje bij Janus . direct erna kon je mee naar een "goede "juwelier en excursies boeken.
Echter HTC is , net als de meeste anderen duurder in de excursies als gewoon langs de kant van de boulevard, ik vermoed dat de hosrtessen daar hun salaris of bnussen mee verdienen net zoals een tvverkoper zijn bonus verdient aan de extra garantie die hij verkoopt.
Voorbeelden
Reisorganisatie langs de boulevard
Rafting 50,- 15,-
Alanya boottocht All-in 32,- 12,-
en bij HTC…
Beach Party 22.- is alleen maar dagje all-inclusive dus alleen eten en drinken ,op de achtergrond vanaf hotel alladdin heelzachtjes muziek is echt misleidend van 10 uur tot 16.30 uur
De juwelier is stukken duurder als de anderen en ze hebben geen winkel in nederland maar een service shop en heel erg opdringerig als je niet op de “aanbiedingen” ingaat of rustig wil overdenken .
De hosstessen schermen ermee dat de excursies die men langs de boulevard aanbied NIET verzekerd zijn.
De excursie winkeltjes op de boulevard zijn net zo goed verzekerd als de Reisorganisatie excursies en normale dingen zitten sowieso bij je reisverzekering in
Het klopt wel wat je zegt, de prijzen van de hostess/reisorganisatie liggen duurder, inderdaad of bonussen, of omdat het uurloon van een hostess maar ietsje duurder ligt dan in Turkije.
Soms is hget prettiger om via de hostess te boeken, omdat je bij de bureautjes langs de weg niet verzekerd bent van een Nederlands spreekende gids. Als je bv naar Effese of Cappadocie gaat is dat toch wel minimaal een pre, ik vind een must!
Verder zit er inderdaad geen verschil tussen, maar er zijn toch nog mensen die het prettiger vinden. Laat een ieder, men weet tegenwoordig hoe het zit hoor