Pesos overgehouden na vakantie (die je niet kwijt kunt in NL/BE)? Post het HIER!

Vermeld even over hoeveel pesos het gaat? Uit een andere website waar je gepost hebt meen ik op te maken dat het $1480 pesos zijn, maar correct me if I´m wrong :slight_smile:

Dat is inderdaad handig. Het gaat inderdaad om 1480 Pesos :slight_smile:

• Updated - - -

1480 Pesos

Hi NL2Ar, nog steeds interesse in Pesos? Ik heb 1480,-

• Updated - - -

Hi Flipsen, nog steeds interesse in Pesos? Je kan me mailen op floorseykens@hotmail.com

Ik heb maanden door Argentinie gereisd en nog 2172$ over. Alle 100$ heeft een ‘doorstrip’. Heb je nog ARS nodig? Neem dan contact met me op!

alleen briefgeld, kan het per post toesturen of iets afspreken in regio Amsterdam of Leiden - email me even op yvangeertruy@gmail.com als je ze over wilt nemen

Hi ik ben gisteren teruggekomen van een prachtige vakantie in Argentinië. Doordat ik een overstap had op Sao Paulo kon ik geen Argentijnse wijn mee terug naar huis nemen. Hierdoor heb ik nu 1300 pesos (in briefjes van 100) over. Helaas neemt GWK ze niet meer in. Wie gaat er binnenkort naar Argentinie en wil alvast wat Pesos hebben bij aankomst? 1300 pesos, officiele koers is 10,2 pesos per eur. Van mij krijg je 13 peso’s per euro. Dat maakt 1300 peso voor 100 eur. Heb je de eerste 30 euro al verdiend. Laat maar weten, ik woon in Amsterdam en je kunt ze persoonlijk op komen halen. Gr Coen (coen@deplaats.com)

Beste Coen, de “euroblue” koers is op dit moment 15-16 pesos voor 1 euro. Ik denk dat je je aanbieding even moet bijstellen wil je ze kwijt raken.
Mooi dat je zo’n goede vakantie hebt gehad trouwens!

Dankje Gallina. het lukt mij niet om de tekst aan te passen. Hoe doe ik dat op dit forum?

Hi Coen, als je een tekst hebt geplaatst en je bent er niet tevreden over zie je rechts onderaan je post een vakje met aanpassen! Daar op klikken en dan kan je aanpassen

Hi ik ben eergisteren teruggekomen van een prachtige vakantie in Argentinië. Doordat ik een overstap had op Sao Paulo kon ik geen Argentijnse wijn mee terug naar huis nemen. Hierdoor heb ik nu 1300 pesos (in briefjes van 100) over. Helaas neemt GWK ze niet meer in. Wie gaat er binnenkort naar Argentinie en wil alvast wat Pesos hebben bij aankomst? 1300 pesos, officiele koers is 10,2 pesos per eur. Van mij krijg je 16 peso’s per euro (bluerate). Dat maakt 1300 peso voor 80 eur. Heb je de eerste 50 euro al verdiend. Laat maar weten, ik woon in Amsterdam, je kunt ze persoonlijk op komen halen of ik stuur ze op. Gr Coen (coen@deplaats.com)

Coen, ik stuur je een mail.
G. Wim B.

Ik bied Argentijnse peso’s aan. Ik heb zo’n 5000 peso’s over van mijn stage in Argentinië. De Nederlandse banken nemen ze niet meer aan dus ik wissel ze graag met iemand die naar Argentinië gaat.

1 like

Ik heb misschien wel belangstelling. Wat voor biljetten heb je en wat voor koers bereken je?

Ik heb er dik 5500. Wil er 500 euro voor.

Hier is een informeel koers.

N.B. COMPRA is de prijs u krijgen op de Argentijn straat.

Ook ik heb argentijnse peso over. Welgeteld 1507 peso (waarde 152 euro), ik bied ze aan voor 130 euro en je krijgt er ook nog 40 Bolivianos bij als je wilt (ter waarde van 5,50 euro).

Stuur me een berichtje als je geinteresseerd bent!

Ik ga reizen door Brazilië, Argentinië, Chili, Bolivia en Peru. Dus mochten jullie nog geld kwijt moeten, ik houd me aanbevolen!

Ik heb plm 6000 Argentijnse peso’s voor jou. Wat wil je er voor geven?

Gerawyen, 6 k pesos zijn op de bluemarket 333 euros.

Ik kom morgen even wat euros bij je wisselen :slight_smile: http://www.dolarblue.net