Argentijnse pesos over

Na terugkomst van mijn rondreis door Zuid-Amerika had ik nog wat
Argentijnse pesos over. Helaas wil GWK deze niet meer hebben, dus
bied ik ze op dit forum aan.

Ik heb nog 450 pesos over (ongeveer € 70,-). Voor zo’n € 50,-
wil ik daar wel vanaf; dat bespaart toch weer mooi twintig euro!

dag Rik,

ik ben geînteresseerd, maar hoe organiseren we dat? (regio: Brussel- Gent (B))

mvg,
Gberg

ik kan het ‘gewoon’ opsturen, met de post (aangetekend)?

bedankt voor het voorstel, maar te laat / ik ben al ter plekke :slight_smile:

Ik heb je een PM gestuurd!

Ik wil ze wel

Net terug uit Argentinie (17-11) en nog 310 pesos over.
Iemand geïnteresseerd (volgens de recentste afschrijving €1 ~ 6 pesos). Zou dus ca €50 zijn maar doe € 40 en ik vind het ook goed.
3 briefjes van 100 (vers uit de flappentap) en 1 van 10.

Stuur maar een pb

PS: De banklimiet is 700 - 1000 pesos per pas per dag (daar komt dan weer Ar$19,18 bankkosten per handeling bij, deze stijgen per week met ca 10 centavos heb ik ontdekt)

Goedemiddag allemaal, Ik heb van mijn dochter enige duizenden pesos ter verkoop gekregen; die heeft er gewerkt, maar zich niet gerealiseerd dat ze niet in Nederland zijn in te wisselen. Ik kan ze aanbieden bij inschrijving.
Meld s.v.p. wat je nodig hebt, en wat je ervoor wil betalen.
Ik hoor het graag.
Jack

Met duizenden pesos terugkomen uit Argentinië?
Welke coupures? Heb je foto’s?

Alleen 100 pesos. Gegarandeert echt. Kan scan’s maken!
Hoor het graag,

Jack

Op het moment nog geen interesse Jack, ik was gewoon een beetje huiverig omdat we nog niet zolang gelden iemand hadden die Chileense pesos voor Argentijnse wilde slijten
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=148879

Bovendien zakt de peso erg, op dit moment al 6.25 peso voor een euro.
Ben bang dat het weer de verkeerde kant opgaat in Argentina, laten we hopen dat het met een sisser afloopt!

Bedankt voor de reactie!
Jack

heb je die pesos nog?

sijb

Ja, je zij er nog…
Jack

ben nog even aan het overleggen (met familielid in argentinië) - waar woon jij ongeveer?

mvg,

sijb

Het Gooi.

MVG

Jack

heb vorig jaar augustus van hem pesos gekocht, was toen nog niet zo slim als nu, maar de pesos waren echte en niet vals. heb ze allemaal zonder problemen uit gegeven, dus hij is wel betrouwbaar

1 like

Voor iedereen die naar Buenos Aires reist binnenkort: neem inderdaad dollars of euros mee(dollars zijn couranter), je kunt ze inmiddels bijna tegen de dubbele koers die de pinautomaat je geeft wisselen. Mocht je het vervelend vinden om dat zelf te doen bij één van de onofficiële wisselkantoren in het centrum van de stad (op de straat Florida bijvoorbeeld): wij zijn een groep Nederlandse freelancers die werken vanuit het centrum van Buenos Aires en kunnen je hiermee helpen. PM me in dat geval even!

Als je hier al van iemand een pak peso’s koopt, doe dat dan niet te ver voor vertrek en bovendien met echt wel wat korting. Als jij vandaag €50 in peso’s koopt voor €40, maar pas over een paar maanden gaat, dan zijn ze ineens nog maar €30 waard en heb je dus geld bijbetaald, plus de moeite…