Pesos wisselen

Hallo,

ik heb nog 1100 Pesos (ca 210euro)over die ik in Nederland niet kan wisselen. Wie gaat er binnenkort naar Argentinie en wil tegen een aantrekkelijk tarief wisselen (170euro)?

gr,
Joris

Hoi, goed aanbod, ik wil ze graag van je kopen. Sorry om dit te zeggen, maar wil natuurlijk wel even checken dat het echt is, dus een persoonlijke overdracht misschien een idee?? Ik woon zelf in Amsterdam.
Thanks alvast.

Thamara

Goeden dag,

Ik zelf ben nooit in argentinie geweest. Echter is laast mijn opa over ledden en kwamen er nog wat pesos te voor schijn.

Echter ben ik er achter gekom dat deze niet in tewisselen zijn. Maar dat de pesos tog een redelijke koers heeft.

Het gaat om een bedrag van 40.511 pesos. Volgens wissel koersen.nl een bedrag van 6827,- euro.

Mocht er iemand intressen hebben doe een leuk voor stel, waar we allebij baad bij hebben.

Met vriendelijke groet

Wim Vliet

Allereerst nog gecondoleerd met je opa.

Jee dat is een enorm bedrag.
Weet je zeker dat ze nog van deze tijd zijn?
Bv een briefje van 1000 pesos is niet geldig.

http://www.bcra.gov.ar/index_i.htm

Misschien dat je hier wat aan hebt. Het rechter rijtje is denk ik alleen nog maar geldig (Heb ook nog nooit wat van het linker rijtje in mn handen gehad)

Suerte

Zie nu dat de link niet helemaal werkt meteen. Je moet naar links Banknotes and coins aanklikken en dan current banknotes and coins. Dan op de site die dan verschijnt, banknotes aanklikken. Uiteraard kan je de site ook in het Spaans “doen”