Pesos aangeboden

Hola!

Ik ben net terug uit Argentinië en heb nog wat pesos over. Iets meer dan 220. Ik wil deze graag verkopen voor 45 euro. Mocht je in de omgeving van Breda wonen en je hebt nog wat pesos nodig, laat het me weten.

Groetjes,
Dore

misschien goed om eerst even hier te kijken voor je het zo aanbied ? http://www.exchangerates.org.uk/EUR-ARS-exchange-rate-history.html

Hai Hans,

Ik had gisteren gekeken wat de wisselkoers was. Toen was deze 46 euro. Wat wil je precies vertellen met dat ik naar de wisselkoersen moet kijken? Dat het fluctueert? Er valt altijd een beetje te onderhandelen over de prijs, maar ik heb ze zelf ook voor ongeveer dit bedrag gekocht dus dat zou ik er ook graag voor terug hebben :smile:.

Groetjes,
Dore

Wat Hans je denk ik probeert te zeggen is dat er weinig mensen geinteresseerd zullen zijn om tegen deze koers de pesos over te nemen. Dan haal je ze net zo makkelijk in Argentinië uit de muur. Als je geen interessante (lees: voor jou oninteressante) koers aanbied raak je ze niet kwijt en inleveren bij een GWK of bank kan je ze niet en dat weten de meeste mensen wel :slight_smile:

hmm ja oke…dat is inderdaad een beetje jammer voor mij natuurlijk :wink: maar een bod kan altijd gedaan worden.

hoi, als ik het zo teruglees lijkt het wat onvriendelijk gesteld, maar zo was het niet bedoeld! Jack heeft gelijk natuurlijk, voor deze prijs niet zo interessant voor de meeste mensen, als je het eenvoudiger uit de muur haalt.