Argentijnse pesos over

Ik heb 2000 argentijnse pesos (ARS) over = 354 euro
ik wil ze wegdoen voor 250 = 100 euro wins!

Help mij van mijn pesos af want ik kan ze niet meer kwijt bij de banken hier in Nederland.

Djayme

Hola, ik heb je een berichtje gestuurd!

Mierda carajo, Gallina was me voor :tssk: Maar mocht die deal niet doorgaan dan houd ik me van harte aanbevolen :chin:

haha che boludo :slywink: , jammer hè?
heb wel even gevraagd of ze “echt” zijn, streepje met een beetje kleur, watermerk etc toch?
Heb er wel eens 1tje onderschept bij een marktverkoper in San Telmo. Vond hij niet leuk, ik wel haha!
Of heb jij nog meer tips wat betreft echtheid?

Je was er als de kippen bij inderdaad :unibrow:

Ik let er eerlijk gezegd nooit zo op, omdat ik meestal geld uit de muur trek en dat is wel betrouwbaar (en wederom duurder geworden overigens). Dus ik zou een nep briefje ws niet eens van een echte kunnen onderscheiden :slapen:

Ja snel hè, mn naam is niets voor niets Gallina…
Maar je krijgt toch ook wel eens briefjes terug Flipsen? Maar misschien is het bij jou niet zo erg als in BA.
Hoezo duurder? De transactie kosten bedoel je?

Sinds kort betaal je $11,65 (ofzo, weet het exacte bedrag niet) extra, bovenop de kosten die de Nederlandse bank rekent. Maar je kan nu wel weer iets meer per keer pinnen, ik krijg er $900 uit.

Vorig jaar was het ook 2-3 euro volgens mij. Maar ach, dat is altijd zo als je in het buitenland pint.
Bij de citybank bij mij om de hoek, plaza italia nooit een probleem gehad om veel te pinnen

Klopt. Citi-bank is de enige bank waar je zonder problemen meer geld kan opnemen. Maar ja… geen Citibank in Bariloche helaas. Wordt weer tijd voor een weekendje Capital geloof ik :zon02:

Hoi,

Heb wel interesse, maar ga dinsdag al weg.

Groet
Fred

Achteraan sluiten Fred :slight_smile:

En veel plezier in Argentina :vak01:

Graag reactie als je ze hebt verkocht?

evt. kan ik het ophalen, natuurlijk afhankelijk van waar je woont.

Hoor graag van je

Hola boludo, ik ben eerst si?
Argpesosover, krijg ik een berichtje van je? :nod:

Hhahah,
Ben te laaat zie ik… anders heb ik ook interesse :wink:

hallo,
ik heb nog 300 argentijnse pesos over. Waarde 60 euro (ongeveer)
Te koop voor 40, woon in omgeving amsterdam. Maar ik kom door het hele land dus kan eventueel bij jou in de buurt langs komen!
ik hoor het wel :slight_smile:

hallo Bart,

ik ben wel geïnteresseerd in je pesos… ik geef je er 30 euro voor…

groet daniel

Daniel
Voor 30 euro mag je ze overkopen. Waar woon je? Laat het me maar weten
groetjes Bart

ik woon in arnhem, kom je daar binnenkort langs?
groetjes

Morgen kan ik wel naar arnhem komen. Hoe laat komt jou het beste uit?
Stuur mij een prive bericht met je nummer

Ik ben geintereseerd in echte pesos en woon in Den Haag

Gerard