Argentijnse pesos over

hallo,
ik heb 1000 argentijnse pesos over. (€174)
ik wil ze wegdoen voor 150 euro

marisssa ik heb serieuze intressse in je pesos, heb je maandag al prive bericht gestuurd maar geen reaktie gekregen
[EMAIL=“tonyfromthefields@hotmail.com”]tonyfromthefields@hotmail.com

Goeden dag,

Ik zelf ben nooit in argentinie geweest. Echter is laast mijn opa over ledden en kwamen er nog wat pesos te voor schijn.

Echter ben ik er achter gekom dat deze niet in tewisselen zijn. Maar dat de pesos tog een redelijke koers heeft.

Het gaat om een bedrag van 40.511 pesos. Volgens wissel koersen.nl een bedrag van 6827,- euro.

Mocht er iemand intressen hebben doe een leuk voor stel, waar we allebij baad bij hebben.

Met vriendelijke groet

Wim Vliet

Wat voor biljetten zijn dat Wim? Ofwel, hoe oud zijn ze denk je en wat voor bedragen staan erop? Want zoveel pesos in NL vinden, dan klopt er iets niet helemaal. Nog afgezien van je spelling, wat het niet betrouwbaarder maakt :slight_smile: Misschien een fotootje plaatsen van die pesos?

Hallo,

ik ben gister teruggekomen uit Argentinie en was niet op de hoogte van het feit dat pesos in Nederland niet meer in te wisselen zijn bij het GWK.
Ik heb 377 pesos over, dagwaarde 66 euro.

Voor 55 euro mag je ze hebben. Mail me op davidschipper@hotmail.com.

Groeten.

Ik geïnteresseerd, vertrek 8 februari naar BA. Ik zal even een berichtje sturen.

Edit: oeps, helemaal verkeerd naar de datum gekeken. Laat maar zitten, excuses.

Ik heb 728 Argentijnse pesos over; waarde € 127. Over te nemen voor € 110.groet,Wim

Ik ben geïnteresseerd. Ik zal je even een bericht sturen.

hallo huijko
voor 100 Euro zijn ze verkocht

hallo ik ben edwin ik heb nog 5000 argetijnse pesos over,wie wild het kopen voor een redelijke prijs

Hoe krijg je het voor elkaar om 5000 pesos over te houden :confused: Ik ga me bij zulke bedragen afvragen of het wel legitiem is en je geen valse honderdjes probeert te verkopen als ik eerlijk ben…

5.000 pesos is inderdaad heel wat. Wat vraag je er voor? Ben je in Argentina of NL? zijn het recent verkregen pesos? Argentina is de afgelopen decennia nog wel een veranderd van peso.

groet,
stef

Briefjes van 1000 of??? lol2

Jongens, jongens, hij zegt toch duidelijk: Pesos uit Argetinië. Een heel ander verhaal. Ik bied tien gulden.

Ik 4 knaken lol2

Goedenmiddag,

Mijn vriendin uit Argentinie is gaan samenwonen met mij.
Ondanks toezeggingen van banken ed dat het geen probleem is om Argentijnse pesos om te wisselen naar euro’s is dit tot op heden niet gelukt.

GWK accepteren niet en banken vragen veel commissie.

Is er iemand die 2500 Argentijnse peso’s wil overnemen voor 400 Euro?

Momenteel brengt 2500 peso’s 442 euro op.

Reacties graag via email (Persoonlijk bericht).

Ben woonachtig in de omgeving van Breda…

Gracias Fabian y novia!!! :smile:

1 like

Hoi,

Na een recente rondreis door Zuid-Amerika heb ik nog 279 Argentijnse pesos over. Wie zou deze willen overkopen voor een leuk bedrag?

Groetjes,
Maaike

Hoi Maaike,

Ik heb je een PM gestuurd!

Groeten,