Pesos overgehouden na vakantie (die je niet kwijt kunt in NL/BE)? Post het HIER!

Kan iemand mij in contact brengen met een betrouwbaar contact persoon die voor mij geld kan wisselen EURO - PESO & PESO - EURO?

Tom neem even contact op met BartoloBA hij is betrouwbaar ik heb ook veel gewisseld bij hem.
Je kunt hem vinden ia deze link:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=154520

Verkocht

• Updated - - -

Verkocht

mocht iemand in BsArs zijn of komen, dan koop ik je euro’s voor de koers van de euroblue

Na enkele maanden te werken in Argentinië hou ik nog 5500 Argentijnse peso contant geld over. Wie interesse heeft om deze in te wisselen tegen euro’s aan de dollar blue koers (http://www.dolarblue.net/), stuur me een berichtje.

Regio: Gent, België

Ik heb 830 argentijnse pesos in de aanbieding. (is 83 euro tegen huidige koers) Mag weg voor de helft

stuur me een berichtje op Thomas.boom at gmail punt com (en dan natuurlijk een @ en een .)

groet

Hallo,
Zijn die nog daar…?

Mfg,A

Wie heeft er nog Argentijnse pesos? Of geld van Chili , Peru , Bolivia of Ecuador?
Laat het mij maar weten

Hallo,
Ik heb na een tripje Buenos Aires nog 500 peros over. Huidige blue-eurokoers A$14=1 euro Voor 33 euro mag je ze hebben. Ophalen heeft de voorkeur.
pm me.
groet,
Fester

Hoi Fester
waar woon je?
groet
sandra

Rotterdam, is dat in de buurt voor je?

nee niet echt

Per post kan natuurlijk ook. Waar woon je?

mensen, kunnen jullie dit niet afhandelen per privé bericht? anders krijg iedereen mails met jullie conversatie

Je kan die notificaties ook uitzetten.

Ik ga over 2,5 week naar Argentinie. Mocht iemand nog pesos over hebben waar hij/zij van af wil, stuur even een pm.

Mijn aanbeveling voor (overschot aan) Argentijnse pesos is “opmaken”, maar zeker niet mee terugnemen naar Nederland of België. De Argentijnse peso is namelijk niet vrij converteerbaar dus de banken in de “vrije” wereld handelen er niet in - in Nederland en België in casu kun je dus niets beginnen met Argentijnse pesos.
Het beste is dus opmaken, koop een lekker stuk Argentijnse bief, rode wijn (Malbec), of typische souvenirs voor de resterende pesos. Houdt je nog steeds over dan is het beste de pesos in Buenos Aires aan te bieden vóór vertrek naar het vliegveld (je kunt ze niet omwisselen bij banken op het vliegveld voor dollars of euros). Als je dat niet op straat wil doen ivm veiligheid dan kun je dat via internet doen op de volgende Facebook pagina Dolar Blue | Buenos Aires. Bijv. als je 5000 pesos overhebt kun je een post plaatsen “compro euros por valor de 5.000 pesos argentinos”. Je dient natuurlijk wel op te letten dat de contacten die je maakt “betrouwbaar” zijn, dus altijs een GSM nummer vragen en de wissel laten plaatsvinden in je hotel/hostel of op een publiek plaats (bijv. Starbucks of McDonalds).
Ik zelf woon in BA en ben ook bereid peso bedragen over te nemen vanaf minimaal 2.000 pesos tegen de gepubliceerde wholesale aankoopkoers minus 10% - bij grotere bedragen kan ik desgewenst ook naar je hotel/hostel komen.
Mocht je toch onverhoopt Argentijnse pesos mee naar huis hebben genomen dan kun je ze het beste aanbieden via dit of soortgelijke reisforums - houdt er wel rekening mee dat je waarschijnlijk niet de volle waarde kunt realiseren omdat de inflatie op dit moment rond de 30% per jaar schommelt en er een steeds dreigender gevaar van een devaluatie aanwezig is.

Hallo allemaal,

Ik heb wat pesos over van mijn vorige trip, om precies te zijn 274.
Is er wellicht iemand die binnenkort naar Argentinië gaat en dit wilt overnemen?

Kan op Den Haag of Leiden Centraal afspreken, maar per post is ook een mogelijkheid.

Mvg,
Arwin

Wij zijn gisteren teruggekomen van een fantastische vakantie naar Argentinië.
Ik heb nog 1165 Argentijnse pesos over (met watermerk, dus niet vals). Heb er ruim 77 Euro voor betaald. Wie ze wil ze mag ze hebben voor 70 Euro. Handig voor de eerste uitgaven. Bijvoorbeeld de eerste taxirit van Buenos Aires Airport naar het centrum. Wij betaalden 40 Euro per taxi, terwijl 400 contante pesos zou neerkomen op nog geen 27 euro. Ik kan je ook helpen aan contactgegevens van een Nederlandse mevrouw in BA die wisselt volgens de ‘Blue Dollar’. Dat betekent 50% méér pesos voor je contante Euro’s! Let wel op: je kunt ze na afloop niet op vliegveld of bij een bank terugwisselen (wel bij haar). Daarom hebben wij er nog wat over. Interesse?

Dag Maarten, van waar ben je?