Gemert
Wij van grens West- en Oost-Vlaanderen (Belgie), dus iets te ver, jammer genoeg.
Ik vind versturen per post geen probleem. Overleg daarover liever via e-mail. Interesse?
Dag Maarten,
Kan je me de gegevens van die Nederlandse dame in BA bezorgen aub.
Thanks
Stuur me even een mailtje: maarten.mols@gmail.com
Betaal € 60
Groet Jos Leenders
We hebben nog 976 Argentijnse pesos over van onze prachtige vakantie naar Patagonie vorig jaar. Handig bij aankomst in Buenos Aires. Voor 60 euro mag iemand ze overnemen.
Groeten, Pieter
Pieter, ik neem ze graag van je over. Stuur je even een PB
Medio oktober (week 43) vertrekken we voor onze rondreis naar Argentinië.
Wie heeft er nog pesos over en wil ze kwijt.
Aanbiedingen graag via een PB.
Groet,
Peter
Wij gaan over een paar weken naar Argentinië en zouden graag al wat pesos willen meenemen. Mocht je pesos over hebben, stuur me dan een privé berichtje.
Groetjes,
Sonja
Update 02-10-2015:
Inmiddels voorzien dus aanbiedingen niet meer nodig.
Mvg Peter
Komende vrijdag gaan wij voor 3 weken naar Argentinië. Het is wat kort dag, maar mocht iemand nog pesos over hebben, en woon je binnen de driehoek Rotterdam-Amsterdam-Amersfoort, dan zou ik de pesos graag overnemen en kom ze ophalen. Aanbiedingen ontvang ik graag via een PB.
Alvast bedankt!
Patricia
Ik weet niet hoelaat je vertrekt ik ben op dit moment onderweg naar schiphol zal daar rond half 6 aankomen, mocht je toevallig op schiphol zijn heb ik ± 2000 pesos die je over zou kunnen nemen.
Half januari gaan wij richting argentinie, als iemand nog peso’s overheeft wil ik ze graag overnemen . Werk en woon omgeving Schiphol. Aanbiedingen ontvang ik graag via een PB.
Alvast bedankt.
Anja
Eind november vertrekken wij richting Argentina dus als iemand nog een aantal peso’s over heeft ontvang ik graag een PB! Woon en werk in Amsterdam!
Alvast bedankt.
Post…
We zijn net terug uit Argentinie, hebben een hele toffe reis gemaakt. We hebben nog 3000 Argentijnse peso over. We willen ruilen voor 15,5 pesos voor een euro. Dus een totaal bedrag van 193€. Graag een PB als je interesse hebt!
Beste Menm86. Wij gaan medio januari naar Argentinië en willen graag al wat peso’s bij ons hebben. Ik woon in Amsterdam. Hoe gaan we dat regelen. Ik kom voor het eerst in dit forum en heb geen idee hoe je rechtstreeks contact kunt hebben. groet, Tom
Ik ben de peso’s al kwijt!
Hallo allemaal, wij zijn gisteren (30 nov) teruggekomen uit Argentinië en hebben nog 4700 Arg peso’s over. Stuur een berichtje bij interesse. Op te halen omgeving Amsterdam.