Pesos overgehouden na vakantie (die je niet kwijt kunt in NL/BE)? Post het HIER!

Dag Mel,

Ik woon in Amsterdam en heb interesse, als je de blue rate berekent. Mijn telefoonnummer is 020-3542996.

Hoi Tom,

Bedankt voor je snelle reactie. Welke wisselkoers stel je exact voor?
Groetjes,
Melanie

Hi Melanie,

De vorige aanbieder op deze site (Memn86) bood ze op 10 november aan voor 15,5 voor 1 euro. Ik reageerde toen te laat. Op internet staat het nu op 15 voor 1 dollar. De euro is wat meer waard, maar voor mij is 15 voor 1 euro prima. Laat maar weten wat je er van vindt.

groet,

Tom

Beste Melanie,

Ik heb je persoonlijke mail ontvangen en heb proberen te antwoorden via dezelfde weg. Ik denk echter dat dit mislukt is. Ik ga akkoord met je voorstel. Stuur me je gegevens, Mijn telefoonnummer heb je.

Beste Allemaal,

Ik heb van onze vakantie in 2015 1317 Argentijnse Peso’s overgehouden. Daar het onmogelijk is om Argentijnse Peso’s in Nederland om te wisselen tot Euro’s wil ik ze graag hier aanbieden tegen een lagere koers.

Huidige koers: 1 ARS = 0,0663 EUR - 1317 ARS = €87,2769 voor €70 mogen ze weg.

Iemand geïnteresseerd? ik hoor het graag, ik ben woonachtig in Amsterdam Centrum.

Met vriendelijke groet,

Johnny

Wij vertrekken over een maandje naar Argentinie. Iemand nog Peso’s over?

Is je aanbod nog steeds geldig Johnny?

Hoi, ik zie nu pas je oproep.
Wij hebben 2650 Argentijnse pesos over van onze vakantie (en ook nog 26000 Chileense pesos, mocht je ook nog naar Chili gaan). Heb je nog belangstelling?
groeten, Jacqueline

Hoi Jacqueline, zeker!

Wat wil je voor beide hebben en waar woon je?

Hoi Marieke,

Ik heb je een privé bericht gestuurd, maar ik vraag me af of dat goed gegaan is. Laat het even weten als je mijn bericht niet ontvangen hebt.
(samen €190 en ik woon in Arnhem)

groeten, Jacqueline

Na enkele maanden stage in Argentinië hou ik nog 5500 Argentijnse peso contant geld over. Wie heeft interesse om deze in te wisselen tegen euro’s?

Waar woon je ergens en hoeveel wil je ervoor hebben?

Na het overlijden van mijn vader vond ik nog 6600 pesos (mil, cien en quinientos) zijn die nog iets waard dat iemand weet?
Zo ja, iemand belangstelling?

Helaas, oud papierwaarde want dat zijn oude pesos, of wellicht Chileense en dan zijn ze ook bijna niets waard. Het grootste biljet in Argentinië op dit moment is $100 (hoewel er nieuwe biljetten komen van $200 en $500).

Zo zien de hedendaagse pesos eruit (hoewel er nieuwe versies zijn van $50 en $100):

http://cambiomoneda.cl/files/2011/08/peso_argentino_2.jpg

Hoi Allemaal,

Van onze rondreis door Argentinië hebben we 500 pesos overgehouden.
In een geheim vakje van de backpack teruggevonden… goed verborgen haha!

Ga jij naar Argentinië en wil jij vast een zakcentje hebben om mee te starten (voor taxi bijv.)?
Stuur me dan een berichtje! En je kunt ook direct wat leuke tips over Argentinië krijgen :slight_smile:

Wij wonen in Lopikerkapel, vlakbij Utrecht.

Beste allemaal, ik heb na verblijf van 1,5 maand Argentinie nog 179 aan pesos liggen. (9 daarvan in munt geld) Dit is op dit moment ongeveer 10,75 Euro waard. Voor 8 Euro via de bank stuur ik ze graag op. Wie heeft er belangstelling?

Nieuwere biljeten die ik tijdens mijn verblijf daar gezien heb:

Er zijn inederdaad nieuwe biljetten en sinds deze maand ook van 500 peso, eindelijk!

Ik heb nog 5100 pesos over. Gaat er iemand op korte termijn naar Argentinië die deze van mij over wil nemen.

Hoi Judith, ik heb je een PM gestuurd.