Pesos overgehouden na vakantie (die je niet kwijt kunt in NL/BE)? Post het HIER!

Ik heb je zojuist een mail terug gestuurd

De 5100 pesos zijn gereserveerd.

Hoi Johnny,

Heb je de peso’s nog?
Ik ben geïnteresseerd.

Groetjes,

Kim

Hoi Frank,

Heb je de peso’s nog?

Groetjes,

Kim

• Updated - - -

Hoi Pieter,

Heb je de peso’s nog?

Groetjes,

Kim

Hallo, ik heb veel argentijnse peso liggen, een erfenis uit een oude camper die we gekocht hebben :slight_smile: erg leuk maar nadat ik wat rondgezocht heb op internet en bij het GWK ben geweest blijkt dus dat je ze nergens in kunt leveren. Dus bij deze bied ik 46500 peso aan, omgerekend volgens de huidige koers zou dat 2748,57 euro zijn. Wie heeft er een goed bod voor over?

Niemand ben ik bang, want dit zijn ongetwijfeld “antieke” Pesos die niet meer in gebruik zijn :slight_smile: Sorry voor de teleurstelling, was anders een leuke aankoop geweest!

Dit zijn de **oude **biljetten:

Dit zijn de **huidige **biljetten:

Hallo,wie wil nog(echte) peso’s tegen € ruilen ?? even melden per pn,groet

Hi all,

Na mijn vakantie in Argentinië vond ik nog Argentijnse pesos (ongeveer 180 euro) in een andere portomonnee die ik uit veiligheidsoverwegingen in mijn backpack had gedaan… Heel veilig, maar niet zo handig.

Als je binnenkort naar argentinie gaat, stuur me even een berichtje, ik wil ze wel verkopen voor 160 euro. Goede deal omdat het je ook de kosten van het pinnen bespaart :slight_smile: (ongeveer 3,50 per transactie - max 2500 per keer bij meeste banken)

Ik woon in Amsterdam.

Groetjes, Mieke

Hoeveel zijn het er Mieke ?

Pesos zijn niet meer beschikbaar… Ik heb ze gedoneerd aan het goede doel.

Het zijn 30 briefjes van 100, dus $3.000 in totaal!

Groetjes,
Mieke

Beste Mieke,

Het gaat mij om het email adres van Bart, voorlopig ga ik niet naar Argentinie; als ik naar Argentinie ga is het handig om bij Bart te wisselen, dit scheelt koers en transactiekosten.

Hi Rinoes,
Ah oke, welke Bart is dat dan? Kan ik hem contacteren?

Ik heb 930 Argentijnse Pesos over van mijn reis.

Dit is op het moment +/- 57 euro.
Voor actuele koers info zie bijvoorbeeld www punt xe punt com.
Voor een voor jou iets gunstigere koers mag je ze van me overnemen!

Ik woon in het centrum van Leiden en ben zo nu en dan in Amsterdam.
Ik kan het naar je opsturen, of we kunnen afspreken bijvoorbeeld op één van de treinstations.
Schiphol ligt op de route :slight_smile:

Hallo allemaal,
Helaas ben ik er niet in geslaagd geld te kunnen wisselen in Buenos Aires. Ik heb 11.900 pesos liggen. Voor een redelijke prijs zijn ze over te nemen.

Regio Rotterdam - Den Haag

Bij zulke bedragen zou ik toch graag een fotootje zien van de pesos…

Geen probleem! [ATTACH=CONFIG]82969[/ATTACH]

Da´s een mooi stapeltje, briefjes van $500 zou handiger geweest zijn :slight_smile: Waarom heb je zo idioot veel pesos mee terug naar NL genomen? Ik zal klanten die binnenkort naar Argentinie reizen even op dit topic wijzen.

Helaas kreeg ik die niet bij de bank haha. Ik heb het land onverwacht op zeer korte termijn moeten verlaten, hierdoor geen tijd gehad om het te wisselen of uit te geven. Vandaar de hoeveelheid pesos. Alvast bedankt!

hallo
Heb wel intesse in de 11.900 pesos, zeg maar wat je ervoor wilt hebben.
Moet wel goedkoop zijn

Het is niet toegestaan om je email adres te vermelden in je bericht.
Beter dat je met elkaar overlegd via een persoonlijk bericht hier op wereldwijzer !
groet,georgessiam Forum Admin.