Pesos overgehouden na vakantie (die je niet kwijt kunt in NL/BE)? Post het HIER!

Ik heb nog 2350 peso over van mijn reis naar Argentinie. Volgens huidige wisselkoers is dat 218 euro. Wie neemt ze van me over voor 200 euro? Ik heb ook nog twee metrokaartjes over, die krijg je er natuurlijk bij!
Groetjes,

Hoi, ik heb 2.500 Uruguayaanse pesos over. Dit is iets meer dan 81 euro. Voor 75 euro kom ik ze bij je langs brengen als je in de buurt van Amsterdam woont. Hoor het graag!

Ik heb argentijnse pesos over
ik wil ze wegdoen tegen een voordelige koers!

Help mij van mijn pesos af want ik kan ze niet meer kwijt bij de banken hier in Belgie.

Mensen willen ongetwijfeld weten hoevéél pesos je overhebt, meld dat nog even aub.

Bij het uitpakken van mijn reistas trof ik onderin nog 947 Argentijnse pesos aan. Altijd handig om deze alvast in de portemonnee te hebben bij aankomst in Argentinie. Laat mij weten of je interesse hebt. Volgens de huidige officiële koers zijn deze pesos zo’n 86 euro waard. Ik wil ze met alle plezier voor 75 euro van de hand doen. Ik woon overigens in Amsterdam.

Ik heb nog 2300 pesos over. Ik wil ze wegdoen tegen een voordelige koers. Vandaag zijn ze 208 euro waard. Dus ik doe ze in ieder geval weg onder de 200 euro.
Vorige winter ben ik naar Patagonie geweest en bij vertrek heb ik ze vergeten in te wisselen op de luchthaven.
In Belgie geraak ik ze niet meer kwijt.
Heeft er iemand interesse?

Geachte,

Ik heb een 5900 Argentijnse Pesos in de aanbieding die tegen een redelijk bod de deur uitmogen.

Contacteer me gerust bij interesse voor het volledige bedrag of een deel ervan.

Mvg,

Dat is wel een heel goot bedrag! In welke coupures zijn de biljetten?

Het zijn nagenoeg allemaal biljetten van 100 op een enkele vijftiger en twintiger na.

Mvg

Ik heb nog steeds 2292 Argentijnse pesos over. Ik wil ze wegdoen tegen een voordelige koers die voor beide partijen aanvaardbaar is. Volgens de officiele koers zijn ze vandaag 207 euro waard. Ik wil ze weg doen voor 200 euro.

Ik woon in Argentinie maar ben nu voor een paar weken in Amsterdam. Wie pesos over heeft: ik neem ze van je over, hier zijn ze waardeloos.

Hoi allemaal,

ik ben gisteren terug gekomen uit argentinie en ik heb 450 pesos over! Zou iemand ze willen overkopen? De koers is 1 peso naar 11, ik verkoop ze voor 10! Handig om als je aankomt al pesos te hebben, omdat de machines bij het vliegveld het niet altijd doen in mijn ervaring! Ik woon in Purmerend en Amsterdam, maar ik kan ook makkelijk naar utrecht komen. Ik hoor het graag. groetjes, susanne

• Updated - - -

hoi ben je toevallig nog in amsterdam? ik heb 450 pesos die ik graag kwijt wil!

hey, ja, ik ben nog even in Amsterdam. Maar de koers van je is erg laag, je hebt zeker officieel gepind? De koers heden is 16,52. Ik wil best zakken tot 16,10, da’s ruim 28 euros voor 450 pesos.

hallo allemaal, ik ben net terug uit argentinie en heb A$450 peso’s over die ik graag te koop zou willen aanbieden. De wisselkoers naar euro is op dit moment 1:11, ik bied ze aan voor 1: 15! Ik woon in purmerend en amsterdam, maar het is ook makkelijk om naar utrecht te gaan. heb je interesse mail dan naar susannevanderkooij@hotmail.com

Hoi, ja inderdaad de officiële manier helaas. Je hebt gelijk over de koers. helaas zijn mijn reiskosten naar amsterdam alleen al €7…zou je willen zakken naar 14, een mooi gemiddelde? :slight_smile: je zou me heel erg uit de brand helpen!

Ben je die pesos al kwijt. Ik ga in November naar BA. Dus altijd makkelijk wat startgeld.

Via Wereldwijzer app

Hoi, ik heb nog 940 Argentijnse pesos over van mijn vakantie. Voor 80,- mag je het hebben! Dat is voordeliger dan de huidige wisselkoers. Mail mij op r_kanbier@hotmail.com. Ik hoor graag van jullie!

Beste Rkanbier, aangezien de blue koers op dit moment tussen de 15.16-17.16 ligt geef ik je weinig kans je pesos voor bovenstaande prijs te verkopen. Ik denk dat je beter wat lager kunt gaan zitten, dan heb je meer kans ze kwijt te raken!

Ik heb een ‘voorraad’ van ± 6400 pesos over.
Officiële koers (1:11) maakt dat ± € 578.-
Ik ben bereid een meer aantrekkelijker koers te accepteren.Reageer ff met een voorstel en wie weet kunnen we zaken doen.

Coupures: 43x100, 25x50, 22x20, 39x10, 3x5, 2x2