Voor iedereen die naar Buenos Aires reist binnenkort: neem inderdaad dollars of euros mee(dollars zijn couranter), je kunt ze inmiddels bijna tegen de dubbele koers die de pinautomaat je geeft wisselen. Mocht je het vervelend vinden om dat zelf te doen bij één van de onofficiële wisselkantoren in het centrum van de stad (op straat Florida bijvoorbeeld): wij zijn een groep Nederlandse freelancers die werken vanuit het centrum van Buenos Aires en kunnen je hiermee helpen. PM me in dat geval even!
Ik wil even polsen of er nog mensen zijn die binnenkort peso’s willen overnemen? Het ziet er naar uit dat wij over gaan houden, nou kunnen we alles gaan verbrassen, maar als er de kans is deze peso’s te verkopen, dan zou dat ook fijn zijn. Ik kan geen beloftes doen, maar waarschijnlijk gaat het om ongeveer 1000 peso’s. Wij zijn na 29 mei weer terug in nl, het geld is dan op te halen in de omgeving van den haag.
Graag hoor ik of er interesse is.
Ik neem aan dat je nog in Argentinie bent? Ik ben in BsArs en kan vlakvoor dat je vertrekt uit BsArs je peso’s overnemen tegen de toen geldende euroblue-koers.
Sorry voor de late reactie, wat problemen met wifi. Wij zijn idd nog in Argentinie en net weer aangekomen in buenos aires, zondag vertrekken we helaas weer. Ik stuur je later vandaag wel even een PM om te bespreken wat mogelijk is qua geld wissel.
Hoi allemaal,
ik heb van een reis naar het prachtige Argentinie nog 400 peso’s over.
Wie neemt ze van mij over voor 75% van de waarde in euro’s (in februari 2013)??
Dat is snel verdiend! Stuur maar een prive bericht en we komen er vast wel uit!! :dag:
groetjes
hey, heb je een nul vergeten? want 400 pesos is tegenwoordig amper meer dan 34-36 euro’s.
Nee, ben geen nul vergeten. ![]()
Hoi Sandra,
Ik ben zelf net terug uit Buenos Aires en heb nog 2000 pesos over in biljetten van 100. Ze liggen in de la,zal het zo doen doe en realistisch bod en ze zijn van jou. Wel ophalen in amsterdam,noem jij maar waar…
Mocht er iemand anders interesse hebben,zelfde voorwaarden
Groet sam
Hier een wereldreiziger uit Amsterdam die nog wat Argentijnse pesos heeft overgehouden. Afgelopen april in Argentinië geweest.
Bijna 600 pesos. Ook nog wat geld uit Uruguay over. 290 pesos. Ophalen in Amsterdam. Groet Jochem
Ik heb de mijne verkocht,worden morgen als het goed is opgehaald. Zal het voor je vragen
Gr
Hallo, Ik kom net terug uit Argentinië. Ik heb 174 argentijnse pesos over gehouden, dit heeft een waarde van E 23,64 (10-08-2013). Woon je in de buurt van Groningen, Friesland of Drenthe dan is het wellicht een optie om contact met me op te nemen, ik vraag voor de 174 argentijnse pesos namelijk 10 Euro.
Hoi Eduino, hoe zijn de coupures? Ik wil ze wel van je overnemen maar dan moet je ze wel opsturen. Heb ik al vaker gedaan, maak ik € 10,00 over aan jou.
Stuur me anders even een pb!
Ik heb ze ontvangen, bedankt!!!
Prima, alvast een fijne vakantie.
Heb je pesos over en je kunt ze hier niet kwijt: ik woon in Argentinie en ben momenteel in NL (Amsterdam en enkele dagen in Amersfoort). Dus mocht je meegenomen pesos voor euros willen ruilen: laat maar weten. Mijn nr in NL is: 06 14739584.
Heb je die pesos nog? Woon je toevallig in buurt van Amsterdam? Dan wil ik ze graag van je overnemen
woon je in Amsterdam en heb je pesos over, ik koop ze met euro’s van je over. Stuur maar een pm.
Hoi, wij gaan eind december rondreizen in Argentinië en Chili, wie heeft er nog Chileense of Argentijnse Peso’s over die ik kan overnemen? En zou iemand mij kunnen vertellen wat het handigst en voordeligste is: hier Euro’s wisselen naar Dollars of daar geld pinnen en Peso’s opnemen…ik ben een beetje confused door de verschillende berichten die ik erover lees…
Hoi,
Het is teveel om te schrijven maar als je wilt kan je me bellen. Heb wel wat tips dus…
Gr
Sam 0687188968
Gewoon euro´s/dollars meenemen naar Argentinie en die ter plekke wisselen of mee betalen in hotels/restaurants voor een betere koers. In Chili heb je dit “probleem” niet en zou ik gewoon Chileense pesos pinnen.