Peru en Bolivia in maart

Hoi reizigers :dag:

Mijn naam is Kim, ik ben 27 jaar en heb al een aantal keertjes in mijn eentje gereisd. Nog nooit naar Zuid-Amerika geweest dus daar werd t dan ook hoog tijd voor :D!

Ik kom op 10 maart in Lima aan! Om vervolgens over land naar Bolivia en weer terug naar Lima te reizen…Allemaal in 5 weken! Nazcalijnen, titicaca, la paz, salar de uyuni, macchu pichu :zon02:etc etc… Ik wil alles zien natuurlijk! Ben jij toevallig ook in Lima dan? Of ergens anders gedurende mn trip, dan kunnen we meeten :)!

Let me know! >>>:dag:

Groetjes Kim

Hoi ik ga in juni hetzelfde doen en heb eigenlijk n ander vraagje…waarom ga jij over land heen en weer terug naar Lima?! Ik dacht t mischien slimmer is om in t ene land te starten en in t andere te eindigen?! Maar misschien heb ik dat juist mis :slight_smile:

Hey, ik zou in maart opnieuw voor een maandje willen reizen maar Zuid-Amerika schrikt mij nog af… Ik wil dezelfde dingen zien/doen zoals jij zie ik, maar het gevaar schrikt mij nog af om alleen te vertrekken of dit alleen te doen… Mijn vader heeft vaak in Zuid-Amerika gereisd en is getrouwd met een Mexicaanse vrouw en ze raden mij dit allebei af van het alleen te doen en hij zou mij niet snel een reis afraden… Vandaar nog steeds de twijfel… Ik heb al alleen gereisd en vind het heerlijk maar voor Z-A zou ik toch een reisgenootje willen… Hoe is het weer daar in de periode die jij gaat? Grtjs charlotte