Hallo,
Na een lange rondreis komende van Sumatra en Java, belanden we in Pemuteran waar we willen snorkelen op Pulau Menjangan. Daarna willen we in een dag van Pemuteran naar Denpasar reizen om de volgende dag het vliegtuig huiswaarts te nemen.
Hebben jullie tips hoe we de trip van Pemuteran naar Denpasar (of omgeving) best doen. Private driver? Zodat we nog iets kunnen bezichtigen onderweg of is daar geen tijd voor? Zijn er in Pemuteran gemakkelijk drivers te vinden?
Of bus, maar moeten we dan eerst in Lovina zien te geraken en van daaruit naar Denpasar?
Is Denpasar zelf nog de moeite om een kort dagje in te vertoeven of raden jullie andere steden dichtbij aan?
Alvast bedankt!
Ik zou niet per public bus vanuit Pemuteran naar het vliegveld gaan. Je moet dan per bemo naar Singaraja, en dan naar Denpasar, de stad door naar het andere bustation van Denpasar, en dan verder naar het zuiden. Slopend.
Als je een auto met chauffeur neemt, kun je bv stoppen bij de Gigit waterval en Bedugul. Je hotel kan je aan een auto helpen.
Ik zou niet in Denpasar blijven. Ten eerste omdat dit nog best ver van het vliegveld is (wat Denpasar heet, maar in Tuban ligt), en omdat er weinig te doen is. Je kan beter in Kuta, Sanur o Legian blijven.
Busjes als Perama stoppen bij voldoende passagiers ook misschien wel in Pemuteran. Omdat je dan onderweg niet kan stoppen, zou ik voor een auto met chauffeur gaan.
Hartelijk bedankt voor de tips!!
Private driver, vraag es bij de giftshop of Taruna
, tussen 550 en 650 zit je goed, en genoeg tijd om dingen te bezichtigen als jullie de volgende dag pas vertrekken !!
Hi, voor hoeveel uren is die private driver dan ook beschikbaar ??
Beste, voor die prijs (600-650) heb je normaal gezien voor de ganse dag een driver…ik heb 700 betaald , maar dat was omdat ik deze kende en wilde,
een vriend van mij die vroeger vertrok heeft rond de 600 betaald. Heb intussen ook heel veel bezocht, en voor de vlucht nog iets gaan eten enzo…met de koffers in de auto…makkelijker kon niet