chauffeur Lovina/ Pemuteran

Wie kan er een chauffeur uit de buurt van Lovina aanbevelen? we hebben al verschillende gemaild, maar omdat dit zo’ n klein stukje ( in verhouding) is, betaal je denk ik meer als je b.v. een van de chauffeurs neemt b.v. uit de buurt van Ubud/ Kuta ( die aanbevolen worden op tripadvisor) , of als ze overnachten in Lovina betaal je daar weer extra voor.
Kent iemand een ( goede) chauffeur voor de afstand Lovina - Pemuteran?

Sorry maar ik twijfel of deze vraag serieus is , Lovina-Pemuteran is een kattesprongetje.
Of er is een ziekte oid in het spel ,dan mijn excuses voor ditt antwoord.

Ja tuurlijk… anders stel ik de vraag niet… En gelukkig is er geen ziekte in het spel…
Lovina - Pemuteran zou 1,5 uur rijden moeten zijn wat ik begreep van ons hotel, dus een “kattesprongetje” valt nog wel mee… Wie weet is er onderweg nog wat te zien, dan willen we nog wel even stoppen…
Maar we moeten toch vervoer hebben van Lovina naar Pemuteran van waaruit we naar Menjangan island willen gaan en een hotel hebben voor 2 nachten.
En de aanbevolen chauffeurs die meestal uit Ubud/ zuid Bali e.o. wonen rekenen natuurlijk een hogere prijs omdat zij nog eerst naar Lovina moeten rijden. Dolphin beach appartements noemde voor vervoer een prijs van ong. 150000 IDR, maar dat is natuurlijk alleen als je daar verblijft ( wij hebben voor een ander hotel gekozen).
Is 250000 IDR ( omgerekend zo’ n 25 euro) een gangbare prijs voor dit stuk? Dan kunnen we het ’ t beste regelen via het hotel denk ik… Maar in verhouding, voor 1,5 uur of misschien nog niet eens lijkt mij dit duur, voor een hele dag betaal je 400000 a 500000. Via het hotel in Pemuteran zouden we zelfs 500000 IDR moeten betalen voor pickup vanuit Lovina…

Overigens, we hebben verschillende chauffeurs gemaild;niet alleen voor dit stukje… maar ook voor de rest van de rondtrip. ( misschien dat je je daarom afvroeg of de vraag serieus was?)…Sommige mailen ook dat het goedkoper uit zou komen als we voor Lovina - Pemuteran iemand uit Noord - Bali regelen, vandaar… Voor hen is het niet de moeite om heen en weer te rijden, moet je daarom extra betalen voor hun overnachting en vaak betaal je per hele of halve dag… kom je dus duur uit.
Of misschien is het ter plekke wel veel makkelijker om een taxi te regelen, maar wij kennen het land niet dus geen idee…Wat we vooraf geregeld hebben hoeven we tijdens onze vakantie niet meer achteraan…

Elk hotel in Lovina heeft wel chauffeurs die ze kunnen aanbevelen. Ik was vorig jaar ongeveer 200.000 rp kwijt voor dat traject. Ja, dat is inderdaad duur voor Balinese begrippen.

Nogmaals excuses ,maar voor ons is dit een laten we zeggen kattesprong. Rijden we zeker 3x per week van Candidasa naar Denpasar = huisarts heeft daar praktijk, dierenarts ook +tandarts.
En de weg daarnaartoe is een catastrofe maar goed je went eraan, ook supermarkt ed zijn daar.
In Candidasa is het allemaal gewoon te duur.

De prijs die Jenny aangeeft is duur maar wel realistisch.

Probeer eens iemand te vinden in het Noorden, en idd dat was ook mijn idee die vraag is niet serieus.