Van en naar Lovina

Goedendag!

wij gaan in juli naar Bali toe.

Ik wil van Ubud naar Lovina voor 3 dagen
en dan terug van Lovina naar Kuta.

Is dit makkelijk te doen.
ik lees van 1,5 uur tot 4uur dat de rit duurt?
En kan ik makkelijk aan een taxi komen in Lovina? heb namelijk gehoord dat in Lovina geen taxi’s zijn.

en zo’n bemo nus naar Lovina rijd deze ook va ubud? en doet deze er lang over? gaat hij meerdere keren per dag?

Hoop vragen…en ik hoop op een antwoord.

bedankt alvast.

groetjes:zon02:

Jaren geleden zijn wij van Ubud naar Lovina gereisd. In Ubud hadden we op straat een chauffeur met busje geregeld. Hij bracht ons keurig de volgende dag naar Lovina en liet ons onderweg de mooiste dingen zien.
3 dagen in Lovina in hotel gezeten en inderdaad nergens een taxi kunnen ontdekken.
Uiteindelijk gewoon op een terras van een restaurant aan de ober gevraagd. Binnen 15 minuten stond er een man aan onze tafel, waarmee wij de afspraak voor de volgende dag maakte.
Keurig op de afgsproken tijd stond de chauffeur de volgende morgen met busje bij ons hotel om ons naar de andere kant van Bali te rijden.
Dus…geen probleem, gewoon op straat ofzo vragen en het wordt meteen geregeld. Fijne reis.

Ik zweer bij de Perama shuttlebus. Heb hun boekje voor me liggen en zie dat de Perama bus van Ubud-Lovina 125.000 rp. is vertrek 11.30 uur. en Lovina-Ubud 100.000 rp. vertrek 9.00.
Voor pick-up service van hotel is 10.000 rp. p.p. en drop to hotel is ook 10.000 rp.
Bij elkaar blijft het een goedkoper vervoermiddel dan een taxi maar dit hangt er wel vanaf met hoeveel personen je bent.

Het tel in Lovina is +62 362 41161 (perama hotel-Anturan)
eb ub Ybud: Jl. Hanoman tel. +62 361 973 316

1 like

super ! aan jullie beide reskties heb ik wat. helemaal duidelijk!
heb het telefoonnummer genoteerd! super bedankt!

hihi zie in het laatste zinnetje dat ik bij de letters m’n vingers verkeerd op het toetsenbord had staan (ik type “blind”). Het tel. nr. is wel goed hoor.

er moet dus staan “en in Ubud”

Hallo Travelgurly,
inderdaad zijn er in Lovina geen taxi’s. Maar het moet lukken,om vanuit Ubud,voor ong. 350.000 vervoer te regelen. We zijn zelf net 2 weken terug en zijn ook in Ubud geweest. Om de paar meter,wordt je wel aangesproken of je vervoer nodig hebt. Gewoon onderhandelen. Trouwens leuk vooruitzicht,in july naar Bali. Voor de eerste keer?

1 like

Hallo,
Hotel Adirama in Lovina heeft een auto die je ophaalt vanaf je verblijfplaats en ook weer terugbrengt wanneer je maar wil en ik dacht voor 300.000 rp en laat je ook nog alle leuke plekjes zien die je tegenkomt.
Het is een nederlandse eigenaar en hij verteld je de leuke plekjes die je moet zien en je kan er prachtig snorkelen.
Wij zij net 2 weken terug en zijn 4 weken in Sanur geweest en vandaar alle toertjes gemaakt.
Veel plezier
Jan

Hallo,
Hotel Adirama in Lovina heeft een auto die je ophaalt vanaf je verblijfplaats en ook weer terugbrengt wanneer je maar wil en ik dacht voor 300.000 rp en laat je ook nog alle leuke plekjes zien die je tegenkomt.
Het is een nederlandse eigenaar en hij verteld je de leuke plekjes die je moet zien en je kan er prachtig snorkelen.
Wij zijn net 2 weken terug en zijn 4 weken in Sanur geweest en vandaar alle toertjes gemaakt.
Veel plezier
Jan