Dit onderwerp is gesloten
beetje moeilijke peiling… ik denk dat alleen Toos daarop kan antwoorden als ze terug is uit Turkije…2010 is nog maar 59 dagen ‘oud’
Beetje teveel vooruitlopen lijkt mij…
in 2009 betaalde ik bijna niets haha…heb niets gekocht…
Dit onderwerp is vervallen,gaarne geen reactie hierop.
Begrijp het nut van dit topic niet zo heel goed… Alles wordt overal toch duurder???
wij zijn vorig vanuit side met vier personen op excursie geweest naar capedocie.
we betaalden per persoon 40 euro en dat is incl, hotel overnachtingen,eten drank
de reis was drie dagen.
eten hebben we diverse keren gedaan in manafgat bij ollie,hoek bazaar
voor vier personen waren we gemiddeld 35 euro kwijt,de maaltijden waren echt enorm,hij bleef maar met eten aan komen,hij zei je moet nog groeien,zie je voor je ik ben 194cm 100 kilo.
kwa kleding hebben gemiddeld per polo 8 euro uitgegeven.
groet carlos
Zijn net terug uit Istanbul. Prijs van taxi’s zijn goedkoper dan in Bodrum, slof sigaretten was 5 YL duurder. Verder was eten/drinken ongeveer gelijk, prijzen op het vliegveld waren naar mijn idee goedkoper dan in Bodrum. Verder vond ik de prijzen van bezienswaardigheden in Istanbul behoorlijk aan de prijs, 20 YL p.p
Ik heb begrepen dat de sigaretten in ieder geval een stuk duurder zijn geworden, maar ik ben benieuwd of dat ook in het (turkse) vliegtuig en op Antalya zo zal zijn. We vliegen met Sun Express, dus wie het weet mag het zeggen… !
Ik heb op het vliegveld in Istanbul 19 lira betaald voor een slof L&*, vorig jaar was het dus 13 lira
Dat valt dan nog mee, altijd nog goedkoper dan hier in Nederland. Tja, stoppen is nog goedkoper, maarja…![]()
![]()