Vraagje

Heej,

Ik zit er aan te denken om eind maart naar Istanbul te gaan, want tsja, €95,- voor 5 dgn in een 4sterren hotel is niks natuurlijk! :blink:
Nu vraag ik me af; lijkt 't allemaal niet op Tunesie want daar ben ik onlangs ook geweest. <_<

Thanks

Gr. Ellen

Volgens mij is Istanbul niet te vergelijken met Tunesie, Istanbul is uniek, das met geeneen andere stad te vergelijken!
Maar waaaarrr heb je die aanbieding gevonden, want dat klinkt wel super!

Ja ik ben er ook wezen kijken, maar toen puntje bij paaltje kwam waren we met z’n 2en bijna 600 euro kwijt voor 4 dagen!!!

Er komen altijd kosten bij als luchthavenbelasting e.d.
En dan is die 95 euro aanbieding in eind februarie ofzo, je kent het wel.

Wij wilden de week voor de kerst ff weg, maar voor die prijzen laat ik me niet meer gek maken

Succes met de teleurstelling
Annemiek

heej,

Ik zit niet goed te kijken maarik ben totaal €100,- voor het ticket kwijt en een hotel kost ca €15,- p.d. voor een **** hotel

totaal ben je dus 160 kwijt voor 5 dgn incl. luchthavenbelasting.
Deze actie geldt tot eind maart.

Je moet een losse vlucht boeken en het hotel ook.

Groetjes

Originally posted by ellenb@09-12-2004, 14:00:55
**
Nu vraag ik me af; lijkt 't allemaal niet op Tunesie want daar ben ik onlangs ook geweest. <_<

**

**Hallo Ellen,

Istanbul kun je niet vergelijken met Tunesie. Istanbul is eigenlijk met niets te vergelijken, het is echt een geweldige stad, waar je ogen en tijd te kort komt !**

totaal ben je dus 160 kwijt voor 5 dgn incl. luchthavenbelasting.
Deze actie geldt tot eind maart.

**Hou je er wel rekenig bij dat er ook nog een transfer is van het vliegveld van Istanbul naar je hotel en ook weer terug ???

Wat dat precies kost weet ik niet, maar dat kan iemand je hier vast wel vertellen !

Mijn ervaring is dat pakketreizen vaak net zo voordelig zijn !

Een 4* hotel is in Istanbul echt wel het minimum wat je moet nemen !

Groetjes,
Pittie**

Mensen Istanbul is absoluut niet te vergelijken met welke stad dan ook in de wereld. Deze stad is uniek en absoluut een bezoekje waard. Neem eens een kijkje op www.corendon.nl daar kun je een vlucht naar Istanbul boeken vanaf €19,- (excl. luchthaven belasting €30,- enkeltje) Het nadeel is dat die vluchten vanaf Eindhoven gaan.

Liefs Linda