Hotel vlucht Istanbul

Hoi,

Ik wil graag in de laatste week van dit jaar met mijn moeder naar Istanbul. Ik wil midden in het centrum zitten en 2 1-persoonskamers en vanaf Eindhoven vertrekken. En dat voor een nacht of 5 en zo goedkoop mogelijk.

Ik zit natuurlijk wel rond te shoppen op het internet maar ik vroeg me af of iemand misschien een tip heeft.

Bij voorbaat dank

Mijn man en ik gaan 6 docember tot 9 december, 3 nachten dus. Met Corendon…hotel vlakbij alle bezienswaardigheden. Hotel inclusief ontbijt. Wij betalen hiervoor 410 euro met z’n twee. Dus das echt niet duur. Vlucht, transfer en hotel.
KSorry als ik reclame maak wat niet mag, maar heb eerlijk gezegd geen idee wat wel en niet mag hier! Kijk eens op de site van C. Daar vindt je vast wel iets van je gading

Ook dat Ersu hotel zeker, ja die had ik ook gevonden maar ik dacht misschien kan het goedkoper. Plus dat ik natuurlijk 2 1 persoonskamers wil wat duurder is en vertrek vanaf Schiphol maakt t voor mij ook duurder.

Geeft niet,Marjan,zolang ze maar niet zelf reclame gaan maken hier…maar ervaringen zijn welkom.

Groetjes,

Hans