Overnachten in Istanbul?

Goedeavond allemaal!

Kan iemand mij een tip geven mbt een leuke overnachting in Istanbul voor 2 personen? Vliegticket heb ik al.
Het gaat om de periode van 19 dec t/m 23 dec, 4 nachten dus.
Verder heb ik 2 voorwaarden… wel een eigen badkamer en niet al te duur …:biggrin: ik hoop dat iemand een leuke tip heeft, ik heb al best wat gegoogled namelijk, maar dan kom je op hostels uit met gedeelde badkamer, normaal prima hoor…maar deze keer niet :wub:.

Bedankt alvast voor het reageren :kus:

Groetjes :slapen:

kijk eens op bookings.com. Daar vind je heel veel hotels van goedkoop naar duur. Ik ben zelf een paar keer in hotel Ersu geweest, geweldige ligging en niet duur. Succes met het vinden van een betaalbare accomodatie!

Booking.com is inderdaad een goeie tip. Ik ben in januari in Angels Home geweest, was maar 15 euro per persoon per nacht, inclusief ontbijt via booking.com. Kamer was schoon en we kregen een upgrade omdat het hotel niet vol was, hadden best een mooie kamer. Ontbijt stelde niet heel veel voor, maar ach, voor 15 euro per nacht, mag je niet klagen. Wij hadden voor Angels Home gekozen vanwege de ligging, vlak achter de Blauwe Moskee. Yasmak Sultan ben ik ook een keer geweest, was mooier maar ook duurder! Succes met zoeken en alvast veel plezier!

http://www.hotelpeninsula.com/peninsula/
Hier hebben wij (mijn gezin en ik) al twee keer tot volle tevredenheid gelogeerd. Fijn hotel, schoon, eigen badkamer en perfect in hartje Istanbul.
Wel altijk in de zomer, dus of ze goede verwarming hebben in de winter weet ik niet.

Ik ben zelf nogal gebonden aan een budget, maar heb ook de hele belangrijke eis van een schone kamer, en een eigen badkamer!
Ik heb met veel plezier in hotel Ersu verbleven. Je kan hem goedkoop boeken (zonder ticket) bij corendon. Het fijna van dit hotel is dat het schoon is, je eigen badkamer heeft, en goedkoop is (vooraf boeken is goedkoper dan daar een kamer regelen) ennn, de locatie is perfect. Op loopaftsand van de grootste bezienswaardigheden (Aya Sofia, Blauwe moskee, Topkapi paleis), een mooi stads-park vlakbij, vlakbij zijstraatjes met erg goede restaurantjes, en een tramhalte op 1 minuutje lopen.

kijk eens bij hotel inter heel goedkoop en kort bij de bazaar en blauwe moskee.ben er zelf nog in november geweest 7 dagen.

http://hotelinteristanbul.com/istanbul_local.htm hier heb je de link,kijk maar eens groetjes en veel plezier.je kunt zelf bellen met het hotel.heb je geen extra kosten.als je via iets boekt betaal je nog meer,dus dat is wel handig,ze komen je ook halen met de auto op de luchthaven,super toch.