Istanbul

Kan iemand mij misschien wat tips geven over goede en niet al te dure hotels in istanbul. Ik ben van plan om samen met een collega een weekendje naar istanbul te gaan. Heb al heel wat sites afgewerkt en reisboekjes in huis gehaald maar het is toch altijd fijn om tips van andere mensen te krijgen.

Alvast bedankt. Groetjes Yvonne

Hoi Yvonne,

Heb je wel een idee in welk gedeelte van Istanbul je wilt verblijven?
Zelf heb ik een paar keer in Taksim verbeleven, dit is het gedeelte waar de consulaten etc gevestigd zijn, dit is een foede buurt en vanuit hier kun je makkelijk alle bezienswaardigheden bezoeken. En lekker shoppen in de bekendste winkelstraat van ıstanbul de Istiklal caddesi.
Ben even de naam van het hotel vergeten, :frown:

Ik wens je in ieder geval een hele fijne tijd in Istanbul, het is een geweldige stad.

Groetjes Sonja

Probeer Corendon,al hoewel de meningen daarover verschillen maar de prijs is goed.
Bedenk wel dat de vluchttijden aangepast kunnen worden,maar als je flexibel ingesteld bent dan is dat te overzien.

Groetjes,

Hans.

Ik heb in de buurt van de Blauwe Moskee gelogeerd, in de wijk Sultanahmet. Je zit daar erg centraal en je kunt alles te voet af. Best handig. We zaten in zo’n Ottomaans hotel. Echt romantisch hoor.

Nog 6 dagen.

Ik heb zelf ook in de SultanAhmet wijk gelogeerd. In hotel Golden Crown Special… Goed hotel, netjes, goeie ligging!! Geboekt via OAD…Vluchten met KLM wij waren met 2 personen nog geen €750.- kwijt voor 5 dagen.

x

thnx voor de reacties. We willen soieso een beetje centraal liggen. Ben idd wel opzoek naar een goedkoop reisje. Ga nog eens goed mijn best doen met zoeken. Nog een vraagje: is het goedkoper en ook goed betrouwbaar om via internet te boeken of is het toch beter om via een reisbureau te doen. Denk wel dat hier wat prijsverschil inzit.

Groetjes yvonne

Je kan in principe wel op internet boeken, maar je moet er gewoon op letten dat ze ANVR+SGR aangesloten zijn. Want als dat niet zo is, en ze gaan failliet of zoiets, dan zit je!!!

x