Pegasus airlines. Betaald voor een ticket maar geen ticket ontvangen

Hallo,

ik zit met het volgende in mn maag.
Ik heb afgelopen zaterdag een ticket geboekt via de site van Pegasus Airlines.
Betaald via I-deal, maar daarna vloog de site eruit.
Heb nu dus wel betaald voor een ticket, maar deze nooit ontvangen.
Ik probeer nu Pegasus Airlines op alle mogelijke wijze te bereiken, maar niks.
Call centres kan ik niet bereiken, hoofdkantoor niet en ook niet op schiphol
Heb via hun site nu 3 keer een formulier ingevuld, maar geen reactie.
Heb nog een ander e-mail adres gevonden en daar naar gemaild met bewijs van betaling.

Nu kom ik op internet heel veel mensen tegen die met dit probleem zitten of hebben gezeten.
Heeft iemand ook deze ervaring gehad? en zo ja, hoe heb je contact kunnen leggen met hen.
En alsnog je ticket kunnen krijgen of je geld terug?

Alvast bedankt!

Wanneer wilde je vliegen? Vaak krijg je je ticket pas een week van te voren dus als je over een maand wilt vliegen is dat wel belangrijke info.

Ik vlieg in april.
maar ik heb helemaal geen bevestigingsbewijs gehad.
Normaal krijg je die en dan later je ticket.

Heb nu een mail terug gehad van Pegasus dat ik mijn gegevens moest geven. ze hadden het geld inderdaad ontvangen, maar de reservatie was niet goed gegaan.
Heb mijn gegevens gegeven en dan krijg ik weer een mail terug dat ik het formulier op hun website moet invullen…
Beetje kastje-muur effect bij pegasus

OK, maar dan zijn ze er in ieder geval mee bezig en weten ze dat ze hun geld hebben ontvangen en dat jij nog geen bevestiging hebt. Zal wel goed komen, met het nodige gedoe zo te lezen. Succes!

ja, dank je. Hoop dat het nu goed komt.
Het is alleen heel frustrerend dat je daar niemand kan bereiken.
Nu maar hopen dat het wel goed gaat.

Heb nog steeds geen ticket. de mail die ik had gestuurd is nooit op geantwoord. heel frustrerend. heb ook hulp gevraagd bij derden, maar die kunnen niet zoveel doen, aangezien het om een turks bedrijf gaat en ze dus niet bereikbaar zijn…

weet iemand of er een pegasus airlines balie op schiphol aanwezig is? behalve dus een incheckbalie…
want dan maak ik een reisje naar schiphol