Vraagje over Pegasus Airlines

Kan iemand mij vertellen welke reisorganisatie met pegasus airlines vliegt.
Groeten Hans

Hallo Hans,

In 2004 heb ik met pegasus airlines gevlogen en dat was met neckermann reizen.
Ik weet niet of ze er nog met vliegen.
maar ik moet zeggen was wel super.
Het vliegtuig was niet vol geboekt en toch gingen ze vliegen. Het was heerlijk. Heen en terug.
Iedereen had een rij stoelen tot haar of zijn beschikking. Echt lekker en toch waren er nog 4 stewardessen. We werden echt in de watten gelegd.:stuck_out_tongue:

groetjes

hoi Hans,

als ik me niet vergis vliegt oger tours ermee…

en op www.hotticket.nl staan er ook vluchten op van pegasus

Hey

Morgen vertrek ik terug naar Kusadasi en ik vlieg ook met Pegasus. Dit is niet de eerste keer, ik heb al meerdere malen met Pegasus gevlogen en ik moet zeggen dat het geen slechte maatschappij is. Zijn al altijd goed geweest met deze maatschappij dus kan je erg gerust zijn!
Neckermann, Thomas Cook en Pegase vliegen zeker met deze maatschappij. Maar ook oa. met MNG airlines en Thomas Cook airlines. Dus het is niet zeker dat je enkel Pegasus airlines hebt. Ik vlieg terug volgende week donderdag met MNG.

groetjes xxx

Wij hebben in het verleden ook twee keer met Pegasus gevlogen, volgens mij hadden we toen geboekt bij Holland International. Maar geen idee of ze daar nu nog steeds mee vliegen. Toen twee prima vluchten gehad.

Groetjes, Diamond

Wij hebben er in Juli mee gevolgen ( en ook die jaren daarvoor ) Wij hadden toen bij neckermann geboekt… Wij hebben alle keren een hele goeie vlucht gehad… Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken…

Groetjes Yoella…

vooraf even nakijken met welke vliegtuigmaatschappij de touroperators vliegen, ook als het alleen om een ticket gaat.
er vliegen er meerdere met PGT.
ikzelf vlieg ook vaak PGT goedkoop en goede vluchten.

Zo, ben terug van Kusadasi. Heenreis met Pegasus (ideale vlucht) en terugreis met MNG , op zich ook goed, alleen jammer van de zovele turblentie die we hadden! Nog nooit meegemaakt !! Maar we kregen snoepjes en personeel sprak goed engels en Frans deze keer.

net geboekt bij bex reizen.
weet nog niet hoe het zal bevallen

Nou, ik kan je zeggen, dat er met zowel Be*, als Pegas** niets mis mee is. We zijn vorig jaar met hen op vakantie geweest naar Turkije en alles goed geregeld en goed verlopen. Aanrader dus!!

wij hebben jaren terug ook met Pegasus gevlogen volgens mij was dat met Holland International en Oad.
waren goede vluchten.

Ikke vind Pegasus een van de betere turkse maatschappijen…en velen weten dat wij niet graag met turkse maatschappijen vliegen, maar we stappen zo bij Pegasus in!!!
Zal wel goed gaan bevallen!!!

Wij hebben vorig jaar met pegasus gevlogen goede maatschappij en netjes op tijd. Wij hadden bij neckermann.be geboekt. Maar oad vliegt ook met ze.

Ik heb ook gevlogen met pegasus… op zich prima al vind ik het personeel persoonlijk niet ok… Werd aangegeven dat het water op was… (flesjes) en zaten wij dus zonder water… ok kan gebeuren… En 1 uur later komt ze doorleuk weer met haar karretje VOL water!!! Nou dat vind ik niet kunnen… En het lijkt me niet dat ze onderweg gestopt zijn bij de supermarkt… :wink:

Maar verder geen problemen mee gehad hoor!

Hoi Hans,

o.a. Neckerman,maar het goedkoopste is nog altijd rechtstreeks via internet.
Ik heb zelf ook met deze maatschappij gevlogen,en het was redelijk tot goed.
De laatste jaren boek ik mijn vliegticket altijd via internet,daar vind je de beste prijzen,b.v. afgelopen jaar ben ikzelf met de KLM gevlogen naar Istanbul in het hoogseizoen,en was bij de KLM het goedkoopste uit(het scheelde mij zo’n €130 vergeleken met andere maatschappijen)
Maar je moet echt gooed zoeken op internet,er zijn enorme prijsverschillen,maar dit jaar is het anders,omdat de prijzen van de tickets naar beneden kelderen.
Groetjes Antoine